تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27352.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی ۱۷۵ هزار تومان هزینه دارد

سازمان توسعه تجارت الکترونیکی با انتشار اطلاعیه‌ای خبر داده است که از این پس دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (ای نماد) برای کسب‌وکارها ۱۷۵ هزار تومان هزینه خواهد داشت. این سازمان تاکید کرده است که هزینه مربوطه ...

سازمان توسعه تجارت الکترونیکی با انتشار اطلاعیه‌ای خبر داده است که از این پس دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (ای نماد) برای کسب‌وکارها ۱۷۵ هزار تومان هزینه خواهد داشت. این سازمان تاکید کرده است که هزینه مربوطه مختص به دو سال است و مشترکین می‌توانند آن را در دو قسط پرداخت کنند.

«فردوس حاتمی» مدیر اجرایی ای‌نماد مرکز تجارت توسعه الکترونیکی در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که این هزینه جدا از مبلغی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - است که برای خدمات پستی از کسب و کارها گرفته می‌شد.

«پیش‌تر هزینه‌ای سی وشش هزار تومانی از کسب و کارها برای احراز صحت آدرس پستی در طول یک سال گرفته می‌شد؛ این هزینه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - مربوط به این بود که آدرس مشترک چک می‌شد و هر سه ماه یکبار پاکت‌های پستی به همراه کد ای‌نماد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - به این مراکز ارسال می‌شد و کسب وکار موظف بود کد دریافت شده را در سامانه ثبت نماید. هزینه ۱۷۵ هزار تومانی اما هزینه‌ای مجزا بوده و در کنار هزینه پستی از مشترکین دریافت می‌شود. نکته قابل توجه این است - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - که هزینه پست نیز در حال حاضر از متقاضی اخذ می گردد که بر اساس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - نوع سرویس پیشتاز، سفارشی و ویژه متفاوت خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که پیش‌تر ای‌نماد به صورت یکساله اعطا می‌شد و حالا به صورت دو ساله داده می‌شود.»

حاتمی در پاسخ به پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه این هزینه صرف چه چیزی خواهد شد می‌گوید:

«هزینه ۱۷۵ هزار تومانی بابت انجام فرآیندهای تخصصی اعطای نماد نظیر ارزبابی پرونده، اعطای نماد، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - نظارت و کل فرایندهای این پردازش می‌شود. در حقیقت ما از زمان ایجاد سامانه اینماد به دنبال دریافت تعرفه در راستای بهبود کیفیت پروژه بودیم ولی در نهایت سال گذشته توانستیم تاییدیه سازمان تنظیم مقررات در این خصوص را دریافت نماییم.»

به گفته مدیراجرایی پروژه ای‌نماد مجوز این تعرفه در مصوبه شماره 288 مورخ 97/12/05 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات تعیین شده و به مرحله اجرایی رسیده است. حاتمی باور دارد این موضوع می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات این مجموعه نقش موثری داشته باشد.

بنا به گفته سازمان توسعه تجارت الکترونیکی متقاضیانی که پیش از این اقدام به دریافت نماد اعتماد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - الکترونیکی نموده اند، در زمان تمدید مشمول تعرفه جدید خواهند بود و از این پس کلیه نمادهای اعطا و تمدید شده 2 ساله خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone