تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27349.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

درز مشخصات و قیمت دو کارت گرافیک میان رده جدید AMD

طبق اطلاعات درز شده توسط یکی از شرکای تجاری AMD به نام «Sapphire»، این شرکت برنامه دارد نسل بعدی کارت گرافیک خود که بر مبنای تکنولوژی هفت نانومتری Navi Tech توسعه یافته اند را معرفی کند. ...

طبق اطلاعات درز شده توسط یکی از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - شرکای تجاری AMD به نام «Sapphire»، این شرکت برنامه دارد نسل بعدی کارت گرافیک خود که بر مبنای تکنولوژی هفت نانومتری Navi Tech توسعه یافته اند را معرفی کند.

گفته شده مدیرعامل این کمپانی در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از کارت گرافیک های Navi XT و Navi Pro رونمایی خواهد کرد. مدل اول عملکردی در حد کارت گرافیک RTX  2070 انویدیا خواهد داشت و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - مدل دوم نیز رقیب RTX 2060 خواهد بود. این دو قرار است به ترتیب 499 و 399 دلار قیمت داشته باشند. البته مدل Radeon VII همچنان پرچمدار کارت گرافیک های این شرکت خواهد ماند.

این محصولات رقیب 2060 و 2070 RTX انویدیا خواهند بود

کارت گرافیک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - های RTX 2060 و RTX 2070 انویدیا نیز دقیقا همین قدر قیمت دارند اما این دو قابلیت ray-tracing را نیز عرضه می کنند که به نظر مدل های AMD از آن بی بهره خواهند بود. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - با اینکه کارت گرافیک های AMD - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - با استفاده از معماری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - 7 نانومتری در زمینه مصرف - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - انرژی بسیار بهینه تر از رقبای ساخت انویدیا عمل خواهند کرد، همچنان قیمت بالایی دارند. اگر انویدیا تصمیم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - به کاهش قیمت مدل های RTX 2070 و RTX 2060 بگیرد (که به سادگی انجام شدنیست) - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - کار AMD برای فروش مدل های جدید Navi بسیار سخت خواهد شد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر  داراب استان فارس

«Sapphire» همچنین اعلام کرده برنامه دارد مدل های خاصی از این کارت ها که به سیستم خنک کنندگی مایع مجهز شده اند به فروش برساند؛ در این صورت علاقمندان به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - راحتی قادر به اورکلاک کارت های خود خواهند بود. این اقدام ممکن است به برتری کارت گرافیک های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - AMD در مقابل انویدیا بیانجامد.

از آنجایی که هنوز هیچ یک از این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - اطلاعات توسط AMD تایید نشده اند نمی توان از صحتشان اطمینان حاصل کرد؛ اگرچه درز شدن اطلاعات توسط سازنده ها به این شکل قبل از نمایشگاه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - های مهم امری طبیعی به شمار می رود و معمولا به حقیقت می پیوندند.

به گفته این منبع مدیرعامل AMD این محصولات را فردا ساعت شش و نیم صبح به وقت ایران، طی نطق اصلی این شرکت پیش از شروع رسمی نمایشگاه کامپیوتکس معرفی خواهد کرد. عرضه عمومی آن ها هم از تاریخ 16 تیر آغاز خواهد شد.

نمایشگاه کامپیوتکس نیز از سه شنبه 7 خرداد الی شنبه 11 خرداد در شهر تایپه برگزار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone