تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27347.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مناظره رییس اتحادیه فروشندگان موبایل با سخنگوی طرح رجیستری

باز یا بسته شدن سامانه گمرک برای موبایل‌های مسافری این روزها تبدیل به یک مناقشه میان اتحادیه فروشندگان تلفن همراه و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شده است. به تازگی «ابراهیم درستی» رییس ...

باز یا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - بسته شدن سامانه گمرک برای موبایل‌های مسافری این روزها تبدیل به یک مناقشه میان اتحادیه فروشندگان تلفن همراه و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شده است. به تازگی «ابراهیم درستی» رییس این اتحادیه و «حمیدرضا دهقانی‌نیا» سخنگوی طرح رجیستری از ستاد مبارزه با قاچاق کالا در یک مناظره تلویزیونی در همین رابطه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - با هم گفتگو کردند.

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه و لوازم جانبی عنوان کرد، در شرایط فعلی که واردکنندگان نمی‌توانند سهم بازار را تامین کنند مسافران با ارائه کارت ملی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - و پرداخت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - حقوق دولت می‌توانند تلفن‌های همراه را رجیستر کنند. در مقابل دهقانی‌نیا، سخنگوی طرح رجیستری  پاسخ داد که این روند موجب افزایش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - واردات قاچاق - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - تلفن همراه خواهد شد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - و مردم نباید به بهانه تامین نیاز بازار گوشی قاچاق بخرند.

به گفته درستی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و گمرک مخالف ادامه طرح رجیستری گوشی‌های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - تلفن همراه مسافری بوده‌اند، درحالیکه طبق مصوبه ۹۸/۳/۱ تا زمانیکه شرکت‌های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - وارد کننده قادر به تامین گوشی‌های نباشند مسافران می‌توانند به همین صورت موبایل وارد کنند. درستی در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - مورد فعالیت مجدد سامانه رجیستری گوشی‌های مسافری در جلسه‌ای با حضور وزیر کشور گفت:

«در این نشست در مورد وضعیت بازار تلفن همراه مقرر شد تا زمانی که واردکنندگان بتوانند سهم بازار را تامین کنند رجیستری گوشی های تلفن همراه مسافری همچنان ادامه داشته باشد. هم اکنون با قطع سامانه مدنظر قیمت گوشی تلفن همراه در بازار تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته در حالی که شرکت های واردکننده حق گران فروشی را ندارند. ما در صورتی می‌توانیم واردات را متوقف کنیم که توان تولید همان کالا را در کشور داشته باشیم اما در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - غیر اینصورت چرا باید با واردات مخالفت کرد و باعث سودجویی برخی افراد شد؟»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان

حمیدرضا دهقانی‌نیا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - نیز در با ارتباط تلفنی در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - برنامه حاضر شد و در پاسخ به درستی توضیح داد که بر اساس جلسه ۹۸/۲/۲ که با ریاست وزیر کشور انجام شد، مهلت رجیستری گوشی‌های مسافری تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد و پس از آن هیچ جلسه‌ای با حضور نمایندگان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - گمرک کشور، وزارت ارتباطات و ذی‌نفعان این موضوع برگزار نشده‌است. به گفته او واردات انبوه گوشی قاچاق تحت یک عنوان پوششی مانند مسافری، روند واردات گوشی به صورت قاچاق و سوءاستفاده را تسهیل می‌کند:

«به همین دلیل ما شاهد آن هستیم که به خریداران گفته می‌شود اگر گوشی که خریداری کرده‌اید که رجیستر نشده است، آن را در سامانه مسافری گمرک ثبت کنید. در نتیجه خریدار باید بر خلاف واقع اظهار کند که مسافر بوده و به صورت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - مسافری موبایل وارد کرده است. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - پس از آن در زمانیکه با مشکل مواجه می‌شود و نیاز به خدمات پس از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - فروش دارد به او پاسخ می‌دهند که شما گوشی را به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - صورت مسافری وارد کرده‌اید و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - خدماتی به شما تعلق نمی‌گیرد.»

در این گفتگو درستی باز شدن مجدد سامانه رجیستری گوشی‌های مسافری را مصوبه جدید و مصلحت حاکمیت برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - تنظیم بازار دانست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - و تاکید کرد تا زمانیکه واردکنندگان توان تامین نیاز بازار را نداشته باشند این روند باید ادامه داشته باشد. دهقانی‌نیا نیز مجددا تاکید کرد که آمارهای گمرک نشان می‌دهد گوشی‌های وارد شده توسط مسافران حقیقی وارد نمی‌شوند بلکه سودجویان در این میان نقش دارند: «مصلحت حاکمیت مدنظر ما هم خواهد بود اما قطعا مصلحت حاکمیت با مصلحت قاچاقچی هرگز در یک راستا قرار نخواهد گرفت.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان

او همچنین تاکید کرد که در جلسه امروز خود با واردکنندگان و رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - ارتباطی، واردکنندگان اظهار کردند که ظرفیت خود را برای واردات موبایل افزایش داده‌اند، ضمن آنکه به اتفاق بر اتصال سامانه گمرک به ناجا، توافق داشتند به شرط آنکه مسافران حقیقی از این فرصت استفاده کننده و اطلاعات خود را به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - صورت شفاف وارد سامانه رجیستری کنند و این فرصت در اختیار افرادی سودجو قرار نگیرد.

اما اکنون دقیقاً مشکل اتحادیه فروشندگان و ستاد مبارزه با قاچاق کالا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - و ارز چیست؟ مشکل از جایی سرچشمه می‌گیرد که این اتحادیه به هر شکل در پی تامین نیاز بازار است. این اتفاق باعث می‌شود تا موبایل‌هایی وارد بازار شوند که نه گارانتی دارند و نه خدمات پس از فروش، چون صرفاً عوارض رجیستری آنها تحت عنوان مسافر پرداخت می‌شود. اینجا اگرچه کاربر می‌تواند موبایل را چند درصد ارزان‌تر بخرد اما پس از خرید هیچ خدماتی دریافت نمی‌کند.

با اتصال سامانه گمرک و ناجا، صرفاً مسافران واقعی می‌توانند از این روش استفاده کنند و یک کاربر به عنوان مسافر می‌تواند موبایلی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - را بیاورد و آن را رجیستر کند. در تاریخ دوم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - اردیبهشت ۹۸، مقرر شده بود که موبایل‌ها به شکل انبوه از طریق مسافری وارد نشوند. «حمیدرضا دهقانی‌نیا» در گفتگو - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - با دیجیاتو نیز عنوان کرده بود که در یک ماه اخیر، واردکنندگان رسمی فعالیت خود را افزایش داده و در حال تامین نیاز - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - بازار هستند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان

در این حالت، موبایل چند درصد گران‌تر فروخته خواهد شد اما کاربر، تلفن همراه را از طریق یک واردکننده رسمی تهیه می‌کند که موظف است خدمات گارانتی و پس از فروش را هم ارائه دهد. اکنون باید دید که در نهایت وزارت کشور و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - تصمیم‌گیران اصلی این حوزه چه تصمیمی خواهند گرفت؛ آیا واردات موبایل‌های انبوه مسافری و چمدانی بدون هیچ خدماتی به کاربران ادامه خواهد داشت یا واردکنندگان رسمی بالاخره می‌توانند پس از فراز و نشیب‌های سال گذشته، خدمات خود را از سر گرفته و نیاز بازار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - را تامین کنند.

اما نظر شما چیست؟ در صورت نیاز به خرید یک موبایل، ترجیح می‌دهید یک موبایل مسافری را چند درصد ارزان‌تر خریده و خود را به عنوان یک مسافر معرفی کنید یا محصولی چند درصد گران‌تر را تهیه کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش دارد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone