تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27351.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل لاندر اپ: ادغام خشکشویی‌های آنلاین می‌تواند به نفع بازیگران این حوزه باشد

بازیگران حوزه خشکشویی آنلاین درباره ادغام این استارت آپها با یکدیگر نظرات متفاوتی دارند؛ عده‌ای از آنها معتقدند که ادغام این مجموعه‌ها با یکدیگر برای بهبود اوضاع اپلیکیشن‌ها مناسب خواهد بود و عده‌ای باور دارند ...

بازیگران حوزه خشکشویی آنلاین درباره ادغام این استارت آپها با یکدیگر نظرات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - متفاوتی دارند؛ عده‌ای از آنها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - معتقدند که ادغام این مجموعه‌ها با یکدیگر برای بهبود اوضاع اپلیکیشن‌ها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - مناسب خواهد بود و عده‌ای باور دارند که این اقدامات رویکرد نادرستی است.

«طاهره ذوالفقاری» مدیرعامل لاندراپ از آن دسته مدیرانی است که نگاه خوبی به مساله ادغام دارد و آن را یک اهرم برای بهبود بازار خشکشویی‌های آنلاین می‌داند اما تاکید دارد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - که این ادغام باید درست و بجا صورت بگیرد. او در گفتگو با دیجیاتو درباره وضعیت فعلی خشکشویی‌های آنلاین می‌گوید:

«از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - ابتدای امر هم قرار نبوده که خشکشویی‌های آنلاین مانند سرویس‌های آنلاین درخواست غذا و یا تاکسی‌های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - اینترنتی به سرعت در بین آحاد جامعه فراگیر شوند. فرهنگ خشکشویی از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - قدیم آنچنان در ایران رایج نبوده و تقریبا در همه خانه‌ها یک ماشین لباسشویی قرار دارد. با این وجود خشکشویی‌های آنلاین توانسته‌اند ظرف مدت کمی که فعالیت دارند تا حدی خودشان را در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - بازار بشناسانند و ما حتی در برخی مناطق تهران، مشتریان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - وفادار زیادی داریم.»

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان

ذوالفقاری می‌گوید که هزینه راه‌اندازی یک خشکشویی آنلاین در ابتدا چندان بالا نبوده و برای همین بازیگران زیادی به این عرصه وارد شدند اما عده‌ کمی از آنها توانستند باقی بمانند. او در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر اینکه سهم آنها در بازار کنونی کجاست می‌گوید: «ما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - رشد ۱۴ درصدی را در سال گذشته تجربه کردیم و باور داریم که تا ۶ ماه دیگر به مرحله سر به سر و پس از آن به مرحله سوددهی می‌رسیم. در حال حاضر هم فکر می‌کنیم که حرف اول را در بازار خشکشویی‌های آنلاین می‌زنیم.»

مدیرعامل لاندراپ از همکاری‌های این مجموعه با آچاره و استادکار خبر می‌دهد و تاکید دارد که تیم آنها همواره برای همکاری آماده است. او ادغام را نیز نوعی همکاری می‌داند و می‌گوید:

«ما در لاندراپ تیم کاملی داریم ولیکن چرا باید از ادغام استقبال نکنیم؟ وقتی می‌توان این هم افزایی را انجام داد و از دیگر استارت آپ‌های فعال در این زمینه حمایت کرد، چرا نکنیم؟ ما به زودی قصد داریم با یک مجموعه همکاری کنیم و آنها به عنوان زیرمجموعه به تیم ما اضافه شوند. از نظر من اگر هر تیمی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - در هر حوزه‌ای در حال شکست خوردن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - است، باید استراتژی خروج از بازار برای خود بچیند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - و بازار را ترک کند اما ما برنامه‌هایی داریم که تاکنون توانسته‌ایم بر طبق آن پیش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - برویم.»

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان

ذوالفقاری در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر عدم علاقه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری روی پلتفرم‌های خشکویی آنلاین، این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - موضوع را نه تایید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - و نه رد می‌کند و نظر خودش را چنین بیان می‌کند: - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - «سرمایه‌گذارانی وجود دارند که ترجیح میدهند روی ساخت و ساز و دلار سرمایه‌گذاری کنند اما اگر یک سرمایه‌گذار کامل توجیه بشود که در پلتفرمی همچون خشکشویی آنلاین می‌تواند در کمتر از دو سال به نقطه سر به سر و بعد سوددهی برسد، قطعا به سرمایه‌گذاری هم فکر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر منجیل استان گیلان - خواهد کرد.»

مدیرعامل لاندر اپ ادغام خشکشویی‌های آنلاین را تنها راه نمی‌داند و باور دارد اگر مجموعه‌ای می‌تواند به تنهایی در این مسیر پیش برود باید راه خودش را ادامه دهد اما ادغام را نیز موضوعی می‌داند که در صورت ایجاد در شرایط درست و بین نیروهای قوی می‌تواند نقش کارسازی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone