تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37267.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل برای جلوگیری از کمبود منابع باتری، به دنبال خرید مستقیم کُبالت از معادن است

عنصر کبالت یکی از مواد لازم برای تولید باتری های لیتیوم یونی است و به همین خاطر، در صنعت دیوایس های هوشمند و اتومبیل های الکتریکی از اهمیت فراوانی برخوردار است. اما با فراگیری هرچه ...

عنصر کبالت یکی از مواد لازم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - برای تولید باتری های لیتیوم یونی است و به همین خاطر، در صنعت دیوایس های هوشمند و اتومبیل های الکتریکی از اهمیت فراوانی برخوردار است. اما با فراگیری هرچه بیشتر اتومبیل های الکتریکی، این خطر وجود دارد که منابع کبالت جهان رو به پایان بگذارند و این موضوع برای فعالان سایر حوزه ها دردسرساز خواهد بود.

به همین خاطر، اپل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - اخیراً تصمیم به مذاکره با استخراج کنندگان کبالت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - گرفته تا بتواند بخشی از منابع را مستقیماً از آنها دریافت کند. خبرگزاری بلومبرگ در گزارش تازه خود می گوید این کمپانی ساکن کوپرتینو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - که پیشتر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - تامین منابع مورد نیاز برای باتری دیوایس هایش را به سایر تولیدکنندگان سپرده بود، حالا می خواهد حرکتی جدی در این زمینه داشته باشد.

در بخشی از این گرازش آمده که اپل به دنبال قراردادی طولانی مدت برای تامین هزاران تُن کبالت در سال، به مدت 5 سال است. این تصمیم اپل سبب می شود اهالی کوپرتینو در رقابتی مستقیم با سایر تولیدکنندگانی قرار بگیرد که آنها نیز به دنبال قراردادهایی مشابه هستند؛ به عنوان مثال سه کمپانی بی ام و، فولکس‌واگن و سامسونگ نیز مذاکراتی با استخراج کنندگان کبالت داشته اند.

گفتنی است که اپل سابقه ای طولانی در خرید منابع مورد نیاز دیوایس های خود دارد و گاهی با این حرکت خود، بازار را دچار مشکل می کند. به عنوان مثال در سال 2009 میلادی، این کمپانی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - بخش عظیمی از حافظه های NAND Flash موجود در جهان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - را خریداری کرد و رقبای خود را با مشکلی جدی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - مواجه ساخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone