تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37266.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بنیانگذار فیسبوک می‌خواهد ماهانه ۵۰۰ دلار به ۹۰ میلیون آمریکایی بدهد

اخیراً یکی از بنیانگذاران شبکه اجتماعی فیسبوک و پروژه امنیت اقتصادی، طرحی پیشنهاد داده که به باور وی می‌تواند مشکل نابرابری حقوق را برطرف کند. این سیستم بر این اساس طراحی خواهد شد که برای ...

اخیراً یکی از بنیانگذاران شبکه اجتماعی فیسبوک و پروژه امنیت اقتصادی، طرحی پیشنهاد داده که به باور وی می‌تواند مشکل نابرابری حقوق را برطرف کند. این سیستم بر این اساس طراحی خواهد شد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - که برای همه افراد حاضر در جامعه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - درآمدی استاندارد در نظر گرفته شده و این درآمد از مالیات اقلیت یک درصدی ثروتمندان آمریکا کسر گردد.

«کریس هیوز» که یکی از اولین افراد تاثیرگذار در فیسبوک بود، صبح روز گذشته طرحی درباره‌ی مبارزه با نابرابری حقوق پیشنهاد نمود و پیرامون چگونگی تامین بودجه برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - این پروژه توضیحاتی ارائه داد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان

او می‌خواهد به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - هر آمریکایی که حقوقی کمتر از پنجاه هزار دلار در سال (معادل دویست و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - بیست و پنج میلیون تومان) دریافت می‌کند، ماهانه پانصد دلار (معادل دو میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان) تقدیم کند. هیوز ادعا می‌کند که ۹۰ میلیون نفر آمریکایی از این پروژه سود خواهند برد و می‌گوید:

میدانیم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - وقتی مردم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - حجم مطلوبی از پول را دریافت می‌کنند قادرند از آن هوشمندانه استفاده کنند. بچه‌های آنها بیشتر در مدرسه می‌مانند، سلامتشان بهتر می‌شود و خوشحال تر از قبل زندگی می‌کنند. از این رو می‌خواهیم از قدرت و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - ثروتمان برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - متعادل کردن اقتصاد بهره گرفته و موقعیت‌های خوبی برای عموم مردم فراهم آوریم.

هیوز قصد دارد برای تامین هزینه این پروژه، مالیات اقلیت یک درصدی ثروتمندان آمریکا را به پنجاه درصد برساند که طبق آن، ثروتمندان مجبور خواهند بود نیمی از درآمد خود را به دولت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - بدهند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان

در صورت قطعی شدن این طرح - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیشنهادی، نرخ مالیات اقلیت یک درصد به بالاترین - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - حد خود در تاریخ خواهد رسید. هرچند این مقدار اکنون نیز کم نبوده و به گزارش مؤسسه‌ی مالیات و سیاست‌های اقتصادی، ثروتمندان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - آمریکا در سال ۲۰۱۷ میلادی تقریباً ۳۴ درصد از درآمد خود را تحت عنوان مالیات به دولت داده‌اند.

به باور هیوز این پروژه که احتمالا ۳۰۰ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت، می‌تواند بسیاری از مشکلات اقشار کم درآمد را حل کرده و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - در مسائل اجتماعی زیادی تاثیر بگذارد. به گفته‌ی او بهتر است مالیات گرفته شده از شرکت‌های بزرگ و ثروتمندان در راستای بهبود وضعیت کارگران - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - آمریکا صرف شود چرا که طی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلپایگان استان اصفهان - ده سال گذشته فکری به حالشان نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone