تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37262.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات کامل اسمارت فون اقتصادی HTC Desire 12 فاش شد

کمپانی اچ تی سی قطعاً در شرایط خوبی به سر نمی برد و هنوز معلوم نیست که تا چه زمانی قادر به توسعه و عرضه اسمارت فون های بیشتر خواهد بود؛ با این حال، تایوانی ...

کمپانی اچ تی سی قطعاً در شرایط خوبی به سر نمی برد و هنوز معلوم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - نیست که تا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - چه زمانی قادر به توسعه و عرضه اسمارت فون های بیشتر خواهد بود؛ با این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - حال، تایوانی ها هنوز برای پذیرش شکست خود آماده نیستند و طی سال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - جاری میلادی حداقل یک پرچمدار تازه روانه بازار می کنند که تحت عنوان HTC U12 شناخته می شود.

علاوه بر این پرچمدار تازه، اچ تی سی یک موبایل اقتصادی هم در دستور کار دارد که احتمالاً در آینده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - نزدیک رونمایی خواهد شد. این موبایل، HTC Desire 12 نام گرفته و با توجه به مشخصاتش، گزینه ای ترغیب کننده برای مشتریان این دسته بندی از دیوایس های موبایل خواهد بود.

وب سایت Android Authority اخیراً به جعبه خرده فروشی این موبایل دست یافته و توانسته بسیاری از مشخصات سخت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - افزاری آن را تایید کند. بنابر اطلاعات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - درج شده روی این جعبه، HTC Desire 12 از چیپست چهار هسته ای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - مدیاتک بهره مند بوده و به 3 گیگابایت حافظه رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان

دوربین اصلی دستگاه، تصاویر 12 مگاپیکسلی به ثبت خواهد رساند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - و دوربین ثانویه سلفی، از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می برد. نمایشگر دستگاه هم ابعادی معادل 5.5 اینچ داشته و با نسبت ابعاد 18:9، رزولوشن 720x1440 را به مقابل دیدگان قرار می دهد.

در نهایت از دیگر مشخصات افشایی دستگاه می توان به باتری 2730 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - دو سیم کارت اشاره کرد؛ با این حال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - هنوز مشخص نیست Desire 12 همراه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - با کدام ورژن از اندروید به دست مشتریان می رسد. HTC Desire 12 هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما می توان احتمال داد که در جریان کنگره جهانی موبایل امسال در بارسلونا، همراه با پرچمدار U12 رسماً معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone