تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10277.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ پرو در برابر چاقو و چکش چقدر مقاومت می‌کند؟ [تماشا کنید]

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ سوژه بسیاری از ویدیوهای دنیای فناوری هستند و هر یوتیوبری سعی می‌کند به گونه‌ای این محصولات را به چالش بکشد. حالا کانال یوتیوب «TechRax» با چاقو و چکش مقاومت آیفون ۱۳ ...

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ سوژه بسیاری از ویدیوهای دنیای - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - فناوری هستند و هر یوتیوبری سعی می‌کند به گونه‌ای این محصولات را به چالش بکشد. حالا کانال یوتیوب «TechRax» با چاقو و چکش مقاومت آیفون ۱۳ پرو را سنجیده است.

آیفون ۱۳ پرو از نمایشگر مقاوم سرامیک شیلد، فریم با جنس فولاد ضد زنگ و همچنین پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد. طبق ادعای اپل، این نمایشگر که توسط کورنینگ توسعه یافته، نسبت به نسخه‌های قبلی مقاومت بسیار بالاتری دارد، اما در برابر - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - چاقو و چکش چه عملکردی از خودش نشان می‌دهد؟

در حالی که تست‌های مقاومت و سقوط معمولا روند مشابهی دارند، همانطور که در ویدیوی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - بالا می‌بینید، کانال یوتیوب TechRax رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و با چاقو و چکش به جان این گوشی کوپرتینویی‌ها افتاده است. - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - بنابراین - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - دیگر با سقوط از ارتفاع مشخصی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - روبه‌رو نیستیم و ضربات محکم چکش به بدنه آیفون ۱۳ پرو را می‌‎بینیم.

مسلما چنین ویدیویی شرایط بسیاری از افراد در دنیای - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - واقعی را نشان نمی‌دهد و شاید افراد بسیار کمی بنابر شرایط کاری‌شان - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - شاید چنین وضعیتی را تجربه کنند. با - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - این حال، این ویدیو می‌تواند به خوبی مقاومت گوشی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - کوپرتینویی‌ها را به - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - چالش بکشد.

در ابتدای ویدیو پس - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - از چاقو، با ضربات آرام چکش روبه‌رو هستیم - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - که - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - تاثیر چندانی روی نمایشگر دستگاه ندارند. این ضربات حتی روی شیشه نمایشگر آیفون ۱۳ پرو خراشی هم به جا نمی‌گذارند. اما با گذر زمان، ضربات محکم‌تر می‌شوند و TechRax با انرژی بیشتری به نمایشگر این دستگاه ضربه وارد می‌کند.

مدت کوتاهی پس از ورود این ضربات به آیفون ۱۳ پرو، نمایشگر ترک می‌خورد و - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - با یک ضربه بیشتر، دیگر نمایشگر کار نمی‌کند. در کنار نمایشگر، پنل پشتی هم بدون برخورد مستقیم می‌شکند که با توجه به فشار ضربات، جای تعجبی هم ندارد.

اگرچه در نهایت آیفون - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۱۳ پرو مکس بر اثر ضربات چکش آسیب شدیدی می‌بینید، اما مقاومت بالایی از خودش نشان می‌دهد و شاید گوشی پرچمدار دیگری جای آن بود، زودتر دچار مشکل می‌شد.

برای تست سقوط عادی، می‌توانید تست سقوط آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس را ببینید، البته می‌توانید به ویدیوی مقایسه عملکرد آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا در تست سقوط هم سر بزنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone