تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32910.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

احتمالاً گوگل در حال کار روی یک موتور جستجوی دستکاری شده برای چین است

روابط کمپانی گوگل با مقامات کشور چین همواره متزلزل و پرتنش بوده است، اما این باعث نشده تا غول دنیای تکنولوژی دست از تلاش برای دریافت سهمی شایسه از این بازار بکشد. در همین راستا ...

روابط کمپانی گوگل با مقامات کشور چین همواره متزلزل و پرتنش بوده است، اما این باعث نشده تا غول دنیای تکنولوژی دست از تلاش برای دریافت سهمی شایسه از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نجف آباد استان اصفهان - این بازار بکشد. در همین راستا شنیده شده که گوگل در حال کار روی نسخه دستکاری شده -یا بهتر بگوییم سانسور شده- موتور جستجوی خود برای پرجمعیت ترین کشور دنیاست.

به گزارش وبسایت The Intercept، نسخه چینی موتور جستجوی گوگل قرار است دسترسی به برخی سایت ها و همچنین نتایج جستجو را مطابق نظر دولت چین محدود سازد. پروژه مذکور با نام مستعار «Dragonfly» از حدود سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرده و احتمالاً بین ۶ تا ۹ ماه آینده تکمیل شود.

طبق ادعای منبع خبر، توافق برای طراحی موتور جستجوی اختصاصی برای کشور چین حدود ۲ سال پیش و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نجف آباد استان اصفهان - در جریان یک ملاقات محرمانه بین ساندار پیچای مدیرعامل گوگل و مقامات ارشد دولت چین حاصل شده است، گرچه محصول نهایی نیز می بایست پیش از عرضه تاییده لازم را از دولت چین دریافت نماید.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نجف آباد استان اصفهان

اپلیکیشن جستجوی مورد بحث قرار است در مرحله اول تنها در اختیار کاربران اندرویدی قرار بگیرد و فهرست سایت ها و محتواهای مسدود شده در آن توسط دولت و در مقاطع زمانی منظم به روز خواهد شد. فهرست مذکور در کشور چین با نام «دیوار بزرگ آتش» (Great Firewall) شناخته می شود. محدودیت های مورد اشاره در تمام قابلیت های سرویس جستجو از جمله جستجوی عکس، ترجمه و . . . را شامل می شود.

لازم به ذکر است که گوگل حدود ۱۰ سال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نجف آباد استان اصفهان - پیش نیز اقدامی مشابه را برای دور زدن تحریم های کشور چین بر علیه خود انجام داده بود. اما - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نجف آباد استان اصفهان - مدتی بعد و تحت فشارهای دولت آمریکا و افکار عمومی مجبور به توقف آن شد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نجف آباد استان اصفهان

حال در شرایطی که دست غول دنیای جستجو از بازاری با ۷۵۰ میلیون کاربر اینترنت کوتاه مانده، به نظر می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نجف آباد استان اصفهان - رسد همکاری نزدیک تر با دولت چین و سیاست هایش تصمیمی عاقلانه و حتی ضروری به حساب می آید.

یکی از سخنگویان گوگل در واکنش به این اخبار، با تاکید بر تلاش شرکت متبوعش برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مشتریان چینی، اعلام کرد که آنها قصد ندارند برنامه های آینده خود برای این بازار را افشا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone