تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32911.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه اجمالی گلکسی تب اس 4 و گلکسی تب A 10.5؛ تفاوت ها در چیست؟

شب گذشته سامسونگ از تازه ترین لاین آپ تبلت هایش رونمایی کرد: تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 4 و مدل ارزان قیمت تر گلکسی تب A 10.5. شباهت های زیادی میان این دو دیوایس وجود ...

شب گذشته سامسونگ از تازه ترین لاین آپ تبلت هایش رونمایی کرد: تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 4 و مدل ارزان قیمت تر گلکسی تب A - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - 10.5. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - شباهت های زیادی میان این دو دیوایس وجود دارد اما در عین حال شاهد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - تفاوت هایی معنادار نیز - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - هستیم. اگر به فکر تهیه یک تبلت اندرویدی افتاده باشید، شاید برایتان سوال باشد که کدام یک در برطرف سازی نیازهایتان بهتر است. بیایید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - نگاهی به هر دو تبلت بیندازیم.

کار را با نمایشگر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - شروع می کنیم. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - در حالی که هر دو دستگاه نمایشگری 10.5 اینچی دارند، نمایشگر گلکسی تب اس 4 به مراتب از مدل دیگر بهتر است. این مدل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - به پنل سوپر امولد مجهز شده که رنگ مشکی عمیق تری به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - نمایش در می آورد و عمر باتری بیشتری نسبت به پنل TFT - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - LCD موجود در تب A دارد. تفاوت دیگر نیز در رزولوشن 2560x1600 تب اس 4 نسبت به رزولوشن 1080p تب A 10.5 ظاهر می شود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

با نگاهی به مشخصات داخلی، گلکسی تب اس 4 از هر نظر قدرتمندتر از دیگری است. این تبلت همراه با چیپست اسنپدراگون 835 از راه می رسد که چیپست پرچمدار سال گذشته بود و به شکل چشمگیری از اسنپدراگون 450 موجود در تب A 10.5 قدرتمندتر است.

از نظر حافظه رم نیز تب اس 4 با رم 4 گیگابایتی، عملکرد بهتری نسبت به تب A - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - سه گیگابایتی خواهد داشت. و از نظر حافظه داخلی، مدل پایه تب اس 4 به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و مدل تب A همراه با 32 گیگابایت حافظه داخلی به دستتان خواهد رسید. با این همه، حداقل در این زمینه نیازی به نگرانی نیست و هر دو تبلت از کارت های مایکرو SD تا سقف 400 گیگابایت پشتیبانی می کنند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

سامسونگ توجه زیادی به قابلیت های سرگرمی محور هر دو دستگاه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - نشان داده، اما تب اس 4 قطعاً تجربه بهتری برایتان پدید می آورد. هر دو تبلت 4 اسپیکر دارند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - و از صدای فراگیر Dolby Atmos پشتیبانی می کنند، اما گلکسی تب اس 4 با قابلیت های مخصوص AKG، پا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - را فراتر از برادر کوچک ترش می گذارد. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - اما اینکه تفاوت ها در چه حد خواهند بود، باید به هنگام عرضه دو دستگاه و در دنیای واقعی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - بررسی شود.

از نظر نرم افزاری، هر دو تبلت به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو و پوسته مخصوص سامسونگ عرضه می شوند. در حالی که تب A 10.5 عمدتاً با اهداف سرگرمی محور و استفاده خانگی توسعه یافته، گلکسی تب اس 4 قرار است بیشترین کارایی ممکن را ارائه دهد و بخش اعظمی از این کارایی، به کمک نرم افزار پدید می آید.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

افزون بر تجربه رایج اندروید، تب اس 4 نخستین تبلت سامسونگ است که از DeX به صورت داخلی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - پشتیبانی می کند. با فعال سازی سامسونگ DeX و اتصال کاور کیبورد و حتی یک ماوس بلوتوث، می توانید تجربه ای شبیه به دسکتاپ روی تبلت داشته باشید. باز کردن اپلیکیشن ها در پنجره های گوناگون، باعث می شود که تجربه غنی تری از مولتی تسکینگ حاصل شود. بنابراین اگر به دنبال بهره وری بالا هستید، تب اس 4 ایده آل ترین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - گزینه به شمار می رود.

اگر به نُت برداری و طراحی علاقه مند باشید، قطعاً عاشق استایلوسی خواهید شد که همراه با تب اس 4 از راه می رسد. در این بین تب A 10.5 از S Pen پشتیبانی نمی کند. دسترسی به این قلم، به معنای دسترسی به لایه های عمیق تری از تعامل با تبلت است که در قالب قابلیت هایی مثل ساخت تصاویر گیف، نت برداری بدون روشن کردن نمایشگر و ساخت طرح های هنری زیبا تجلی پیدا می کند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران

در نهایت، تصمیم گیری درباره خرید هر یک از این دو تبلت، می تواند براساس قیمت گذاری نیز انجام شود. مدل پایه تب اس 4 با پشتیبانی از وای فای و 64 گیگابایت حافظه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تنکابن استان مازندران - داخلی، 649 دلار قیمت دارد و قیمت تب A 10.5 هم برای مدل 32 گیگابایتی 380 دلار است. تب A 10.5 می تواند دیوایسی بسیار سرگرم کننده باشد، اما اگر به دنبال قلم S Pen، قدرت سخت افزاری بیشتر و بهره وری بالاتر هستید، تب اس 4 برای شما ساخته شده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone