تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20579.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با Access Dots؛ ابزاری برای آگاهی کامل از دسترسی اپلیکیشن‌ها

خبر کوتاه بود و جنجالی: iOS 14 دست اینستاگرام را در استفاده مخفیانه از دوربین رو کرد. ماجرا از این قرار است که اینستاگرام وقتی که به دسترسی دوربین احتیاجی ندارد، گاهی اوقات بدون آگاهی ...

خبر کوتاه بود و جنجالی: iOS 14 دست اینستاگرام را در استفاده مخفیانه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از دوربین رو کرد. ماجرا از این قرار است که اینستاگرام وقتی که به دسترسی دوربین احتیاجی ندارد، گاهی اوقات بدون آگاهی و رضایت کاربر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از آن استفاده می‌کند.

این موضوع را اول از همه کاربران نصب‌کننده بتای iOS 14 متوجه شدند که به لطف یک ویژگی امنیتی جدید دقیقا و «در لحظه» به شما اطلاع می‌دهد که آیا اپ‌های در حال اجرا از دسترسی دوربین و میکروفون استفاده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌کنند یا خیر. همین ویژگی خوب جلوی جاسوسی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و دسترسی مخفیانه بسیاری از اپ‌ها را می‌گیرد، حتی آن‌هایی که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به طور روزمره از آن‌ها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - استفاده می‌کنیم و احتمالا اعتماد کاملی هم به آن‌ها داریم.

حالا در پی همین جریان یک - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توسعه‌دهنده مستقل هندی هم دست به کار شده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و این ویژگی را برای کاربران اندروید هم به ارمغان آورده؛ اپلیکیشنی به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اسم Access Dots که ویژگی ضد جاسوسی مشابه iOS 14 را برای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اندرویدی‌ها شبیه‌سازی می‌کند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان

اگر از اندروید 9.0 و نسخه‌های جدیدتر استفاده می‌کنید، احتمالا موقع کار با اپ‌ها متوجه نوتیفیکیشن اطلاع‌رسانی دسترسی دوربین و میکروفون در پس‌زمینه شده باشید. اگر متوجه نشده‌اید، احتمالا روش Access Dots بهتر بتواند توجه شما را به این دسترسی‌های حساس جلب کند.

Access Dots مکانیزم عملی مشابه ویژگی ضد جاسوسی iOS 14 دارد. زمانی که اپلیکیشنی در حال استفاده از دوربین یا میکروفون شما باشد، این موضوع با یک چراغ چشمک زن سبز یا نارنجی (اولی برای دوربین و دومی برای میکروفون) به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اطلاع‌تان می‌رسد. بنابراین اگر در بخشی از یک اپلیکیشن مشغول به کار باشید که هیچ احتیاجی به دسترسی دوربین ندارد، با دیدن چراغ چشمک زن سبز رنگ متوجه می‌شوید که باید حواستان را بیشتر جمع کنید.

عملکرد Access Dots دقیقا مثل ویژگی مشابهش در آی او اس طراحی شده با این تفاوت که بر خلاف سیستم عامل اپل (که چراغ‌های چشمک زن را در نوار نوتیفیکیشن‌ها نشان می‌دهد) آن‌ها را درون خود اپ نشان می‌دهد. به طور پیش‌فرض چراغ‌ها را در گوشه بالا و سمت راست اپ می‌بینید، ولی اگر دلتان بخواهد می‌توانید این نشانگر را جابجا کنید و ابعادش را تغییر دهید یا بزرگ و کوچکش کنید.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان

ویژگی‌های شخصی‌سازی Access Dots همه‌شان رایگان نیستند و برای بعضی از آن‌ها باید هزینه بپردازید. اما تصور می‌کنم نسخه رایگان اپ هم بتواند کارتان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را راه بیندازد و اگر خیلی مشکل پسند نباشید بتوانید با ویژگی‌های پیش‌فرض اپلیکیشن کنار بیایید.

جالب است بدانید که اخیرا قابلیتی به نام Access Logs هم به این اپ اضافه شده که به شما می‌گوید کدام اپلیکیشن‌های در پس زمینه‌، از چه ساعتی و به چه مدت به دوربین و میکروفون گوشی شما دسترسی داشته‌اند تا حتی اگر نشانگر چشمک‌زن را هم ندیدید از این قسمت متوجه اپ‌های سوء استفاده‌کننده بشوید.

Access Dots مدت زیادی نیست که منتشر شده و به مرور زمان ویژگی‌هایش تکمیل و تکمیل‌تر می‌شوند. اما در همین مرحله هم ابزار بسیار خوبیست که با آن بتوانید از جاسوسی اپ‌هایی که روی گوشی‌تان نصب شده جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از امکانات این اپ حتما باید از اندروید 7.0 یا نسخه‌های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جدیدتر استفاده کنید.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر خمینی شهر استان اصفهان

Access Dots

سازنده: IJP قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone