تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20580.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تحقیقات جدید از تاثیرگذاری ۲۱ داروی در دسترس بر کووید-۱۹ حکایت دارد

نتایج مطالعاتی جدید نشان می‌دهد ۲۱ داروی موجود در بازار جهان می‌تواند جلوی تکثیر ویروس کرونا در بدن مبتلا را بگیرد. طبق گزارش‌های تازه متخصصین موسسه پزشکی «سنفورد» ایالات متحده مجموعه بی‌شماری از داروهای شناخته ...

نتایج مطالعاتی جدید نشان می‌دهد ۲۱ داروی موجود در بازار جهان می‌تواند جلوی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - تکثیر ویروس کرونا در بدن مبتلا را بگیرد.

طبق گزارش‌های تازه متخصصین موسسه پزشکی «سنفورد» ایالات متحده مجموعه بی‌شماری از داروهای شناخته شده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - جهان را مورد بررسی قرار داده‌اند تا قابلیت آنها در زمینه جلوگیری از تکثیر ویروس را بررسی کنند. از بین این تعداد، ۲۱ دارو - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - موثر شناخته شدند و طی مطالعات به کنترل امنیت بیماران کمک قابل توجهی کردند. نکته قابل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - توجه ماجرا هم این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - است که چهار ترکیب از این داروها به خوبی می‌توانند با همراهی رمدسیویر (که در حال حاضر استانداردی برای بهبود کووید-19 است) مصرف شوند.

«سامیت چاندا» پروفسور برنامه تحقیقاتی این مطالعات در این رابطه توضیح می‌دهد: «رمدسیویر به عنوان دارویی شناسایی شده که می‌تواند دوره ریکاوری بیماران - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - در بیمارستان را کوتاه کند، اما این دارو روی همه موثر نیست. در واقع عملکرد کافی را ندارد. با افزایش تعداد مبتلایان در جهان، این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - الزام وجود دارد که روش‌های درمانی در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - دسترس، موثر و البته ارزان بمانند، و بهترین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - راه آن همراهی دیگر داروهایی است که می‌تواند از نظر پیشگیرانه تاثیرپذیری را ارتقا بخشد».

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر  داراب استان فارس

در حال حاضر مجموعه آزمایش‌های تیم تحقیقاتی همچنان ادامه دارد، و این موضوع ارزیابی تاثیر داروها روی بافت‌های ریه‌های مبتلایان، ارزیابی همراهی داروهای ثانویه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - با رمدسیویر، و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - همچنین تعیین مقدار دوز کافی و برقراری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - تعادل بین داروهای مختلف را شامل می‌شود. با تحقیقات عمده روی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - ۲۱ داروی شناخته شده نتایج زیر حاصل شده است:

  • ۱۳ نمونه از این داروها پیش از این نیز وارد فاز آزمایش‌های بالینی شده‌اند و می‌توانند در دوزهای مشخصی با ایمنی کامل روی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - بیماران کووید-19 استفاده شوند.
  • دو نمونه از این داروها تاییدیه سازمان غذا و دارو را دارند: آستمیزول و کلوفازامین، که علاوه بر رمدسیویر می‌توانند برای موارد ضروری در درمان ویروس کرونا استفاده شوند.
  • چهار نمونه از این داروها را می‌توان به صورت کاملا همراه با رمدسیور استفاده کرد که تاکنون نتایج مناسبی از خود نشان داده‌اند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - و وارد سومین مرحله از آزمایش‌های بالینی خواهند شد.

چاندا در این رابطه اضافه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - می‌کند: «این مطالعات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - احتمالات درمانی ویروس کرونا را گسترش می‌دهد، به خصوص با توجه به اینکه اثرپذیری آنها از نظر ایمنی در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - بدن اثبات شده‌اند. به این ترتیب جامعه علوم پزشکی اسلحه‌خانه بزرگ‌تری در مقابل پاندمی فعلی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - جهان خواهد داشت».

در حال حاضر این ۲۱ دارو در حال آزمایش روی حیوانات و شش‌های شبیه‌سازی شده انسان‌ها هستند؛ اگر نتایج به طور کامل امیدوارکننده باشند، طرح کلی درمانی به سازمان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - غذا و داروی آمریکا ارائه خواهد شد تا از آنها به عنوان درمانی برای کووید-19 استفاده شود. در مرحله فعلی، کلوفازامین، هنفانگچین A، آپیلیمود و اونو 5334 بیشترین پتانسیل را به عنوان درمانی برای ویروس کرونا از خود نشان داده‌اند.

- تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone