تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13434.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۲ منتشر شد؛ با قابلیت‌های جدید آشنا شوید

گوگل نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۲ را برای سری پیکسل منتشر کرده که رابط کاربری و قابلیت‌های این سیستم عامل را مشخص می‌کند. این نسخه از اندروید ۱۲ برای پیکسل ۳ و نسخه‌های ...

گوگل نسخه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۲ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - را برای سری - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - پیکسل منتشر کرده که رابط کاربری و قابلیت‌های این سیستم عامل را مشخص می‌کند.

این نسخه از اندروید ۱۲ برای پیکسل ۳ و نسخه‌های پس از آن منتشر شده و هرچند نشان دهنده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - برخی تغییرات کلیدی است اما گوگل همیشه بخشی از تغییرات رابط کاربری را برای رونمایی در کنفرانس I/O پنهان نگه می‌دارد. با این وجود نسخه پیش نمایش خبر از تغییراتی اساسی می‌دهد که به لطف طراحی Material NEXT میسر شده است. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - مهمترین قابلیت‌‌ها و تغییرات ارائه شده در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - پیش نمایش اندروید ۱۲ شامل این موارد است:

  • تغییرات ظاهری در منوی تنظیمات
  • تغییر در منوی تنظیمات سریع و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - نوتیفیکشن‌ها
  • قابلیت امنیتی غیرفعال سازی دوربین و میکروفون در تمام سیستم
  • امکان جلوگیری از استفاده برخی اپ‌ها از مدیا پلیر بخش نوتیفیکشن
  • به اشتراک گذاری رمزعبور Wi-Fi با افراد نزدیک از طریق یک کلیک
  • کاهش حجم عکس‌های با کیفیت
  • نمایش سریعتر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - نوتیفیکشن‌ها
  • امکان اضافه کردن ایموجی به اسکرین‌شات
  • کاهش روشنایی محدود به رنگ‌های روشن به جای کل صفحه
  • ثبت اسکرین شات در حالت اسکرول
  • اجرای فرمت ویدیویی HEVC را در تمام - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - اپ‌ها
  • پشتیبانی از ۲۴ کانال صوتی به جای ۸ کانال
  • ارتقای امنیت با محدود کردن رهگیری از طریق کوکی‌ها

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید در منوی تنظیمات شاهد پس زمینه با تم آبی هستیم که احتمالا بخشی از سیستم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - قالب بندی جدید است که پیش از این درباره آن شنیده بودیم. ابعاد کلیدهای فعال یا غیرفعال سازی که روی گروهی از تنظیمات اثر می‌گذارند نیز نسبت به قبل بزرگتر شده است.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران

بخش نوتیفیکشن‌ها هم که کاربرد زیادی دارد دستخوش تغییراتی شده که شامل - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - اضافه شدن کلید Snooze برای غیرفعال سازی موقت نوتیفیکشن، کاهش فاصله بین نوتیفیکشن‌ اپ‌های مختلف و افزایش اندازه آیکون‌ها است. قابلیت Snooze در اندروید اوریو معرفی شد و قبلا برای دسترسی به آن باید نوتیفیکشن را به سمت چپ یا راست حرکت می‌دادید اما در اندروید ۱۲ دسترسی به آن ساده‌تر است و با یک کلیک می‌توان اعلان را برای نیم، یک یا دو ساعت به تاخیر انداخت.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران

از جمله قابلیت‌های دیگری که در منوها وجود دارند اما فعال نشده‌اند می‌توان به ثبت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - اسکرین‌شات حین اسکرول، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - بهبود حالت کار با یک دست، قابلیت امنیتی غیرفعال سازی دوربین و میکروفون در تمام سیستم اشاره کرد. اسکرین‌شات حین اسکرول پیشتر در رابط‌های اختصاصی مثل شیائومی MIUI and OxygenOS در دسترس بود و با توجه به بازخورد مثبت، گوگل آن را به اندروید استوک آورده است.

در پس زمینه منوی تنظیمات - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - سریع هم رنگ آبی جای خاکستری را گرفته اما بجز تغییر جای آیکون‌ها از نظر ظاهری تحول دیگری - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - در آنها دیده نمی‌شود. گزینه دیگری که به این بخش اضافه شده «Reduce Bight Colors» است که به جای کاهش کلی نور صفحه، رنگ‌های روشن را کمتر می‌کند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران

اندروید ۱۲ به لایه جدیدی مجهز است که به صورت خودکار امکان اجرای فرمت ویدیویی HEVC را در تمام اپ‌ها ممکن می‌سازد. این نسخه همچنین از صدای فراگیر فضایی و MPEG-H پشتیبانی کرده و برای سازگاری با ۲۴ کانال صوتی بهینه‌سازی شده که نسبت به نسخه قبل با ۸ کانال به مراتب پیشرفته تر است.

اندروید ۱۲ به لطف API «ورود محتوای غنی» انتقال فایل‌های مدیا بین اپ‌ها را نیز تسهیل کرده و به شما اجازه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - می‌دهد محتواهایی نظیر ویدیو، عکس، موزیک و متن را به آسانی کپی پست کرده یا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - از طریق دراگ اند دراپ جابجا کنید.

اندروید ۱۲ تغییراتی را هم در مدیا پلیر بخش نوتیفیکشن اعمال کرده است. ابعاد مدیا پلیر حالا کمی بزرگتر شده و همچنین از بخش تنظیمات می‌توان با ورود به Sound and vibration و منوی Media برنامه‌هایی که امکان استفاده از این پلیر را دارند، انتخاب کرد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران

گوگل در این نسخه از سیستم ‌عامل خود از فرمت AVIF پشتیبانی می‌کند که به معنی کاهش حجم تصاویر با کیفیت نسبت به قبل است. دیگر تغییر قابل توجه در این نسخه تبدیل Android Runtime و قابلیت کدگذاری به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - ماژول خط اصلی است که به گوگل اجازه می‌دهد بخش‌های بیشتری از سیستم را از طریق پلی استور اپدیت کند. در نهایت باید به Modern SameSite اشاره کرد که به ارتقای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - امنیت و حریم خصوصی کمک می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone