تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30147.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کارگروه کاهش موانع کسب‌وکارهای مجازی یک مشکل بزرگ دارد

صبح امروز (۱۰ دی ماه) «امیر ناظمی»، معاون وزیر ارتباطات در توییتر با انتشار نامه‌ای خبر داد که سازمان فناوری اطلاعات پیگیر جلوگیری از فیلترینگ احتمالی کسب‌وکارهای حوزه گردشگری شده است. این نامه برای معاون ...

صبح امروز (۱۰ دی ماه) «امیر ناظمی»، معاون وزیر ارتباطات در توییتر با انتشار نامه‌ای خبر داد که سازمان فناوری اطلاعات پیگیر جلوگیری از فیلترینگ احتمالی کسب‌وکارهای حوزه گردشگری شده است. این نامه برای معاون حقوقی رییس جمهور، به عنوان رییس کارگروه کاهش موانع - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - کسب‌وکارهای مجازی ارسال شده است. ناظمی اکنون در گفتگو با خبرنگار دیجیاتو، از وجود یک مشکل در ساز و کار این کارگروه و شیوه‌نامه آن خبر می‌دهد.

امیر ناظمی در همین رابطه به دیجیاتو گفت:‌ «شیوه نامه کاهش موانع کسب‌وکارهای مجازی گفته است که سازمان دولتی که قصد فیلتر دارد باید چه کاری چگونه عمل کند و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - چه مراحلی را در کارگروه طی کند، اما اگر سازمان دولتی این مسئله را رعایت نکرد چه کسی باید در این رابطه نامه‌نگاری کند؟ بخش خصوصی که دسترسی ندارد و این معضل شیوه نامه است.»

این شیوه‌نامه که در روزهای پایانی آذرماه به وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی، استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد، از درخواست مستقیم آنها برای فیلترینگ یک کسب‌وکار جلوگیری می‌کند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - و سازمان یا وزارتخانه دولتی باید درخواست خود را در کارگروه تخصصی مطرح کند و فرصت دفاع نیز به نماینده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - صنف خصوصی نیز داده شود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان

اکنون آنچه ناظمی می‌گوید این است که شیوه‌نامه‌ی ابلاغ شده، اشاره نمی‌کند که اگر یک سازمان دولتی این روند را طی نکرد، چه کسی باید این اقدام خلاف را گزارش کند. رییس سازمان فناوری اطلاعات علت تاخیر دو روزه در ارسال نامه خود برای معاون حقوقی رییس جمهور را نیز همین مسئله ذکر می‌کند: «در شیوه‌نامه ذکر نشده است که اگر این مسئله رعایت نشد، چه کسی نقش مدعی‌العموم را داشته باشد. تصحیح این فرایندها کار یک روز نیست. باید راه‌حل‌های بهبودهای جزیی را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - در پیش بگیریم تا به حالت ایده‌آل برسیم، چون راهکار یک روزه‌ای وجود ندارد.»

در روزهای پایانی هفته گذشته لیستی از ۶۰ وب‌سایت حوزه گردشگری که خدمات اقامتگاه غیرهتلی را ارائه می‌دادند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این لیست از سوی شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی برای سازمان میراث - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جهت اقدام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - برای محدودسازی (فیلترینگ) - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - تهیه شده بود. از ابتدای این هفته نیز مدیران سایت‌های حوزه گردشگری تماس‌هایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - را جهت حذف اقامتگاه‌های غیرهتلی دریافت کرده بودند که آنها را تهدید به فیلتر تا روز شنبه کرده بود. به دلیل اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک سازمان دولتی به حساب می‌آید، باید پروسه شکایت و درخواست فیلترینگ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - را در کارگروه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گالیکش استان گلستان - تخصصی کاهش موانع کسب‌وکارهای مجازی مطرح می‌کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone