تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30159.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت پیام‌رسانی در آخرین نسخه گوگل مپس مشاهده شد

به گزارش BGR، یکی از کاربران ردیت به نام snju2cool اخیرا اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن گوگل مپس منتشر کرده که قابلیت پیام‌رسانی را در آن به نمایش می‌گذارد. این قابلیت که به نظر می‌رسد در حال گذراندن ...

به گزارش BGR، یکی از کاربران ردیت به نام snju2cool اخیرا اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن گوگل مپس منتشر کرده که قابلیت پیام‌رسانی را در آن به نمایش می‌گذارد. این قابلیت که به نظر می‌رسد در حال گذراندن مراحل آزمایشی باشد، در جدیدترین نسخه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اندروید نقشه گوگل مشاهده شده است.

تب Messages در گوگل مپس به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کاربران اجازه می‌دهد که مستقیما - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با کسب و کارهای روی نقشه در ارتباط باشند. البته هنوز مشخص نیست که در حال حاضر چند کسب - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و کار به چنین امکانی دسترسی پیدا کرده‌اند.

وقتی که روی گزینه Messages - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در تنظیمات اپلیکیشن ضربه می‌زنید،  صفحه‌ای ظاهر می‌شود تا به شما بگوید که قادرید از طریق فشردن دکمه Message در صفحه گوگل هر کسب و کار، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان

با وجود طیف گسترده اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در اندروید، هدف گوگل از ارائه این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قابلیت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مسلما ساخت محیطی برای گفتگو برای صحبت با دوستان و آشنایان نبوده. خصوصیتی که از آن صحبت می‌کنیم استفاده‌های خاص خودش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را دارد؛ به عنوان مثال برای دسترسی به اطلاعاتی که از وبسایت یک کسب و کار به سختی می‌توان به دست آورد.

همچنین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گاهی اوقات برقراری تماس تلفنی با یک شرکت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یا فروشگاه بسیار مشکل است و از طریق پیام‌رسانی با گوگل مپس، می‌توان به آسانی با آن کسب و کار ارتباط برقرار کرد. یکی از کاربران ردیت ضمن تأیید این موضوع اعلام کرده که قابلیت پیام‌رسانی را برای کسب و کارش فعال کرده با این وجود تا این لحظه پیامی از سوی مشتریان دریافت نکرده است.

بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا قابلیت به طور کامل فعال شده یا صرفا تنظیمات آن برای ارائه در نسخه نهایی آماده‌سازی شده‌اند. در هر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - صورت امید زیادی می‌رود که کاربران از این خصوصیت کاربردی گوگل مپس استقبال به عمل آورند. تا آن روز، باید منتظر واکنش رسمی گوگل و ارائه این قابلیت برای نسخه نهایی اپلیکیشن گوگل مپس بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone