تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30141.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دیجی‌کالا در یلدای شگفت‌انگیز امسال 1.2 میلیون کالا فروخت

جشنواره یلدای شگفت‌انگیز 97 دیجی‌کالا از 27 تا 30 آذر برگزار شد و تمرکز اصلی این رویداد حمایت از برندها و کسب‌وکارهای ایرانی بود. به گفته روابط عمومی دیجی کالا در این جشنواره‌ی چهار روزه، ...

جشنواره یلدای شگفت‌انگیز 97 دیجی‌کالا از 27 تا 30 آذر برگزار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شد و تمرکز اصلی این رویداد حمایت از برندها و کسب‌وکارهای ایرانی بود. به گفته روابط عمومی دیجی کالا در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این جشنواره‌ی چهار روزه، 250 هزار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نوع کالا از مجموع یک میلیون تنوع کالایی با تخفیف‌ ویژه و نشان یلدا حضور داشتند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و در مجموع یک میلیون و 200 - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هزار قلم کالا به فروش رسیده است.

دیجی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کالا در گزارش یلدای شگفت انگیز خود اظهار دارد که در مجموع ۱۵ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - میلیون بازدید از وب‌سایت و اپلیکیشن آنها صورت گرفته که از این مقدار، ۹ میلیون بازدید مربوط به وب‌سایت و 6 میلیون بازدید متعلق به اپلیکیشن بوده است. کاربران دیجی‌کالا در اولین ساعت شروع جشنواره بیش از ۳۳ هزار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قلم کالا به سبد خرید خود اضافه کردند.

این جشنواره با همکاری 15 هزار فروشنده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در بخش مارکت‌پِلیس (Marketplace) برگزار شد و حمایت زیاد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از کالاهای ایرانی و فروشندگان محصولات ایرانی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سرلوحه این جشنواره بود که منجر به ارتقا فرهنگ خرید کالای بومی شود. در این جشنواره، دیجی‌کالا کمیسیون فروش صفر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را برای محصولات باکیفیت ایرانی در نظر گرفت و کارمزد دیجی‌کالا از فروشندگان محصولات ایرانی که عملکرد مطلوب دارند هم صفر بود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان

دیجی کالا گزارش می‌دهد که در پایان کمپین، 56 درصد از کالاهای فروخته شده (50 درصد در بخش کالاهای مارکت‌پِلیس و 60 درصد مربوط به بخش خرده‌فروشی) سهم محصولات ایرانی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بود.همچنین با استناد به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - همین گزارش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - باید گفت که تیم تکنولوژی دیجی‌کالا از چند ماه پیش با توسعه پلتفرم سوپرنوا زیرساخت لازم را برای حجم بازدید زیاد خریداران آماده کرد و بر اساس آمار منتشر شده از سوی این فروشگاه اینترنتی امکان بازدید بیش از 15 میلیون نفر از وبسایت و اپلیکیشن سایت دیجی کالا میسر بود.

هر ثانیه یک کالا در سراسر ایران به مقصد رسید

دیجی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کالا در ادامه گزارش خود خبر از رسیدن یک میلیون و دویست هزار کالا از سفارشات به دست مردم می‌دهد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و تخمین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌زند که هر یک ثانیه، یک کالا در سراسر ایران به دست مشتری رسیده است. سفارشات یلدای این جشنواره از 1158 شهر کشور صورت گرفته و پرطرفدارترین گروه کالایی در این جشنواره لوازم آرایشی و بهداشتی بود؛ بعد از آن گروه خودرو و ابزار بیش از دیگر گروه‌ها مورد استقبال قرار گرفت. در قسمت حدود تازه‌تر و جدیدتر سوپرمارکت این مجموعه هم انواع کنسرو بیشترین میزان فروش کالا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را در جشنواره یلدا داشت.

دیجی کالا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گزارش می‌دهد که در طول برگزاری این جشنواره سعی کرده تا مشتری محوری را حفظ کند و تیم پشتیبانی بیش از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هر زمان دیگری تلاش کرده‌اند تا رضایت مشتریان را حفظ کنند. همچنین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فرایند بهبود عملکرد فروشندگان نیز در دستور کار این مجموعه قرار گرفته بود و توجه بیشتری روی این مقوله صورت گرفت.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان

به گفته مسئولان این سایت مسائلی چون نحوه قیمت‌گذاری، جلوگیری از فروش کالاهای غیراصل، جلوگیری از تاخیر در ثبت سفارش و کاهش میزان لغو سفارش از مواردی بوده که تیم دیجی کالا روی آن نظارت دقیق و کاملی داشته است. مجموعه دیجی‌کالا باور دارد در یلدای امسال تلاش کرده تا همه کاربران از فرایند خرید خود راضی باشند و با بهبود و شفاف‌تر شدن عملکردها، تجربه‌های ناخوشایند به کمترین میزان ممکن برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone