تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30138.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آمار تکان دهنده از فعالیت‌‌های تقلبی در اینترنت

بخش بسیار بزرگی از فعالیت های اینترنتی به صورت تقلبی درآمده و اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود، اینترنت به دنیایی کاملا جعلی سقوط خواهد کرد. در پی محرز شدن کلاهبرداری چند میلیون دلاری ...

بخش بسیار بزرگی از فعالیت های اینترنتی به صورت تقلبی درآمده و اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود، اینترنت به دنیایی کاملا جعلی سقوط خواهد کرد.

در پی محرز شدن کلاهبرداری چند میلیون دلاری سرویس های تبلیغاتی 3ve و Methbot و استفاده از بات برای افزایش بازدیدها، نیویورک تایمز با انجام مطالعه ای به بررسی دقیق میزان تقلبی بودن فعالیت های اینترنتی پرداخته است.

بر اساس این گزارش رشد سایت ها و صفحات تبلیغاتی که میزان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاندیز استان خراسان - خاصی از بازدید برای یک صفحه یا محصول را تضمین می کنند در کنار مواردی دیگر باعث شده که ۴۰ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاندیز استان خراسان - درصد فعالیت ها در اینترنت توسط بات ها صورت بگیرند. تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاندیز استان خراسانرسوایی کمبریج آنالیتکا نشان داد که گروه های سیاسی برای دسترسی به اطلاعات آنلاین کاربران حاضر به پرداخت مبالغ هنگفت به شبکه های اجتماعی هستند و این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاندیز استان خراسان - در حالی است که بسیاری از صفحات توییتر، فیسبوک و غیره توسط بات ها اداره می شوند که حتی سیاست را هم به سمت تقلبی و فیک بودن کشانده است.

علاوه بر این چشم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاندیز استان خراسان - و هم چشمی اینترنتی باعث شده خود ما هم فیک باشیم. فارغ از اینکه افراد تنها خوشایندترین لحظات زندگی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، حاضرند برای دریافت لایک بیشتر از دوستان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاندیز استان خراسان - و آشنایان تصاویر و مطالب آنها را لایک کنند و این درحالی است که نظر واقعی آنها اغلب چیز دیگری است.

اگرچه این مساله در مورد همه صدق نمی کند اما به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاندیز استان خراسان - نظر می رسد کاربران به صوتی فزاینده در دنیایی تقلبی فرو رفته اند که توسط اینترنت به صوت عام و به شکل خاص توسط شبکه های اجتماعی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شاندیز استان خراسان - ایجاد شده است.

حل این مشکل نیازمند اصلاحات فرهنگی و سیاسی در سیلیکون ولی و سراسر جهان است و در غیر این صورت با اینترنتی مواجه می شویم که در افراد فیک، کلیک های تقلبی و سایت های جعلی غرق شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone