تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30148.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس با سه پرچمدار دیگر [تماشا کنید]

Ice universe که این روزها سرگرم افشای اطلاعات در مورد پرچمدارهای آتی سامسونگ است، این بار سراغ مقایسه ابعاد گلکسی اس ۱۰ پلاس با پرچمدارهای دیگر رفته است. وی بدین منظور قابی را که ظاهرا برای ...

Ice universe که این روزها سرگرم افشای اطلاعات در مورد پرچمدارهای آتی سامسونگ است، این بار سراغ مقایسه ابعاد گلکسی اس ۱۰ پلاس با پرچمدارهای دیگر رفته است. وی بدین منظور قابی را که ظاهرا برای گلکسی اس ۱۰ پلاس طراحی شده با اس ۹ پلاس، گلکسی نوت ۹ و اوپو فایند ایکس مقایسه می کند.

جالب اینجاست که قاب مذکور از نظر ابعاد تقریبا با پنل ۶.۲ اینچی پرچمدار فعلی سری گلکسی اس سازگاری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - داشته و حتی جای کلیدهای کنترل صدا، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بیکسبی و پورت Type-C نیز تغییر نکرده است. تنها - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اختلاف قابل توجه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به پیکربندی دوربین ها برمی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گردد که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در اس ۹ پلاس عمودی است اما بر اساس شایعات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جاری گلکسی اس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ۱۰ پلاس به دوربین سه گانه با پیکربندی افقی مجهز خواهد شد.

علاوه بر این در قسمت بالای قاب حفره - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ای وجود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دارد که تناسبی با اس ۹ پلاس ندارد اما برای جک ۳.۵ میلیمتری پرچمدار بعدی تعبیه شده است.

Ice universe قاب را با گلکسی نوت ۹ مجهز به نمایشگر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ۶.۴ اینچی نیز مقایسه می کند اما تناسبی بین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آنها دیده نمی شود. جالب اینجاست که منابع آگاه به نمایشگر ۶.۴۴ اینچی در گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز اشاره کرده اند اما به لطف کاهش حاشیه سایز این موبایل از نوت ۹ کوچکتر خواهد بود. نرخ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمایشگر به بدنه گلکسی اس ۱۰ پلاس احتمالا برابر با ۹۳.۴ درصد است که این نرخ در گوشی های گلکسی اس ۹ پلاس، آیفون XS Max و میت ۲۰ پرو به ترتیب برابر با ۸۳.۷، ۸۴.۳ و ۸۷.۸ درصد است.

در نهایت نوبت به تست قاب روی اوپو فایند ایکس می رسد که علی غم سازگاری از نظر ابعاد، مکان کلیدهای گوشی و بریدگی های قاب با یکدیگر همخوانی ندارند.

انتظار می رود که سری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گلکسی اس ۱۰ اول اسفندماه و پیش از برگزاری MWC 2019 معرفی شده و ۱۷ روز پس از آن به بازار راه پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone