تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30149.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پردانلودترین بازی‌های گوگل پلی: سبک ریسینگ

نزدیک به شش سال از راه‌اندازی فروشگاه گوگل پلی می‌گذرد و در این مدت نزدیک به چهار میلیون اپلیکیشن اندرویدی در آن منتشر شده است؛ بین آن‌ها کدام بازی‌ها بیشترین رکورد دانلود را برای خود ...

نزدیک به شش سال از راه‌اندازی فروشگاه گوگل پلی می‌گذرد و در این مدت نزدیک به چهار میلیون اپلیکیشن اندرویدی در آن منتشر شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - است؛ بین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - آن‌ها کدام بازی‌ها بیشترین رکورد دانلود را برای خود به ثبت رسانده‌اند؟ در مطلب «پرچمداران گوگل پلی» پانزده بازی پردانلود اندروید را با استثناد به سایت Appbrain معرفی کرده‌ بودیم.

اما در سری مقالات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - پردانلودترین بازی‌های گوگل پلی این بار ذره بین به دست گرفته‌ایم و برای هر سبک، نگاهی به محبوب‌ترین آثار انداخته‌ایم. پیش از مطالعه مطلب، بد نیست اضافه کنیم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - که بعضی بازی‌ها ممکن است از لحاظ سبکی با آن استانداردهایی که در ذهن داریم متفاوت باشند.

مثلا Piano Tiles 2 عنوانی موزیکال است ولی سازنده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - بخش آرکید بازی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - را مد نظر قرار داده و به همین خاطر بازی جزو - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - عناوین آرکید گوگل پلی به شمار می‌رود. این دیگر تصمیم خود گوگل و سازنده بوده که بازی در زیرشاخه این سبک قرار بگیرد. پیش از این مقدمه را طولانی نمی‌کنیم، با پردانلودترین بازی‌های ریسینگ اندروید در فروشگاه پلی استور آشنا شوید.

Hill Climb Racing

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

تعداد دانلود: بیش از ۵۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۲

Hill Climb Racing آغازگر سبک جدیدی در صنعت بازی‌های گوشی بود؛ یک نمای دو بعدی، اتومبیلی که در مسیری ناهموار حرکت می‌کند و بازیکنی که با استفاده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - از دو دکمه ترمز و سرعت هم باید مراقب باشد تا ماشین چپ نکند و هم در زمانی مشخص شده به نقطه پایانی برسد. با وجود اینکه 2 Hill Climb Racing دو سال پیش و با یک بخش آنلاین جدید و گرافیکی به مراتب زیباتر انتشار یافت ولی بعد از شش سال، قسمت اول - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - هنوز آپدیت دریافت می‌کند و طرفداران خودش را دارد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

Hill Climb Racing

سازنده: Fingersoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - عامل: iOS و اندروید حجم: 128.6 / 65 مگابایت زبان:

Traffic Racer

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۳

ترافیک ریسر (Traffic Racer) از معدود بازی‌های قدیمی و جریان‌ساز لیست است که اگر الان هم به سراغش بروید باز سرگرم می‌شوید؛ ترکیب ایده ترافیک با یک گیم‌پلی روان و گرافیکی مناسب باعث شد تا ترافیک ریسر با وجود حضور آسفالت 8 و ریل ریسینگ 3 تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای آرکید دوستان بشود. در این عنوان دوربین از بالا بوده و بازیکن‌ها هر مرحله - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - کنترل ماشینی را دارند و ماموریت‌هایی را انجام دهند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

Traffic Racer

سازنده: Soner Kara قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 146.2 / 53 مگابایت زبان:

Real Racing 3

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۳

بیش از پنج سال از عرضه ریل ریسینگ 3 می‌گذرد و اگر گرید اتو اسپورت پارسال پا به میدان نمی‌گذاشت هنوز این اثر الکترونیک آرتز بود که به عنوان بهترین شبیه‌سازی ریسینگ گوشی از آن یاد می‌شد. در این چند سال بازی با آپدیت‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - مختلفش توانسته خاطرات بدی که بازیکن‌ها در روزهای اولیه عرضه داشتند را به فراموشی بسپارد و با ماشین‌های لایسنس شده فراوان، کنترل متفاوت اتومبیل‌ها نسبت به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - یکدیگر و پیست‌های متنوع یک تجربه سرگرم‌کننده ارائه بدهد. دیگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - وقتش رسیده الکترونیک آرتز به سراغ قسمت بعدی برود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

Real Racing 3

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 مگابایت زبان:

Drag Racing

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۱

CSR Racing 2 آخرین نسل بازی‌های درگ گوشی است و اگر دوست دارید بدانید این سبک از کجا به کجا رسید همین الان Drag Racing را تجربه کنید. برخلاف عناوین درگ امروزی که عمدتا سه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - بعدی یا دو - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - و نیم بعدی هستند، Creative Mobile برای اینکه از پس محدودیت‌های سخت‌افزاری آن زمان بربیاید Drag Racing را با نمایی از روبه‌رو ساخت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - و نتیجه این تصمیم عنوانی شد: سبک، مناسب برای گوشی‌های ضعیف و البته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - همچنان جذاب.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

Drag Racing

سازنده: Creative Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 342.5 / 35.64 مگابایت زبان:

Asphalt 8: Airborne

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

تعداد دانلود: - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۳

آسفالت 8 آن‌قدر خوب بود که برای داشتن یک تجربه کیفی نسبتا مشابه از این سری، بازیکن‌ها مجبور شدند پنج سال صبر کنند؛ آسفالت استریت استورم و آسفالت اکسترم چه از لحاظ کیفیت و چه محبوبیت هیچکدام به آسفالت 8 نرسیدند و در این بین تنها آسفالت 9 توانست کمی خاطرات اولیه بازیکن‌ها با هشتمین شماره مجموعه را زنده کند. آسفالت 8 با گرافیک بالا، جهش زیاد گیم‌پلی نسبت به شماره قبلی و صحنه‌های سینمایی‌اش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - یکی از تحسین‌شده‌ترین ریسینگ‌های گوشی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - نیز به شمار می‌رود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

Asphalt 8: Airborne

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2300 مگابایت زبان:

Dr. Driving

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۳

دکتر درایوینگ در زمان خودش بازی خوبی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - بود. کم حجم، طولانی، آفلاین و اگرچه در زمینه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - شبیه‌سازی همان موقع هم گزینه‌های خیلی با کیفیت‌تری وجود داشت ولی SUD Inc با دست گذاشتن روی قشر دارندگان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - پایین رده‌ها توانست Dr. Driving را به یکی از محبوب‌ترین شبیه‌سازهای ماشینی روی گوشی کند. دو سال پیش نیز Dr. Driving 2 انتشار یافت که البته نتوانست به اندازه نسخه قبلی خودش موفق ظاهر شود؛ بازی با استانداردهای جدید بروز نشده بود و انگار با یک آپدیت از Dr. Driving روبه‌رو بودیم.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

Dr. Driving

سازنده: SUD Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 26.3 / 10.2 مگابایت زبان:

Extreme Car Driving Simulator

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

تعداد دانلود: بیش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۴

Extreme Car Driving Simulator وضعیتی شبیه به تمام بازی‌های قدیمی لیست دارد؛ همانند دکتر درایوینگ بازی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - زمانی انتشار یافت که صنعت اپلیکیشن‌های گوشی به اندازه الان شلوغ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - نشده بود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - و اگر به اسکرین‌شات‌های بازی نگاه کنیم، گزینه‌های خیلی بهتری می‌توانیم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - بیابیم. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - با این حال Extreme Car Driving Simulator در سالی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - انتشار یافت که دکتر درایوینگ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - به محبوبیت زیادی رسید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - و بازیکن‌ها به دنبال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - یک اثر کم‌حجم و با کیفیت بالاتر بودند. Extreme Car Driving Simulator تبدیل به همان گزینه شد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

Extreme Car Driving Simulator

سازنده: AxesInMotion قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - و اندروید حجم: 198 - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - / 52.7 مگابایت زبان:

Traffic Rider

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۶

ترافیک رایدر (Traffic Rider) نسل جدید بازی‌های مناسب دیوایس‌های ضعیف، حداقل در سبک ریسینگ است. همان چیزی که Dr. Driving 2 هم باید می‌بود. بازی با وجود محدودیت‌هایی که سازنده برای حجم عنوانش در نظر گرفته کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد، هندلینگ موتورها کاملا با ذات آرکید بازی هماهنگ بوده و همزمان با حفظ سرعت بالای گیم‌پلی سازنده فریم ریت عنوانش را هم بالا نگه داشته تا لطمه‌ای به تجربه بازیکن وارد نشود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان

Traffic Rider

سازنده: Soner Kara قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - و اندروید حجم: 230.3 / 78.4 - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلستان استان گلستان - مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone