تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30174.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت ارزشمندترین کمپانی عمومی سال ۲۰۱۸ شد

مایکروسافت با ثبت عملکردی درخشان در بازار سهام وارد سال ۲۰۱۹ می شود. داستان بهترین بازیکن سال شدن مودریچ بین رقابت رونالد و مسی به شکلی دیگر در دنیای فناوری تکرار شد و در حالی ...

مایکروسافت با ثبت عملکردی درخشان در بازار سهام - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - وارد سال ۲۰۱۹ می شود.

داستان بهترین بازیکن سال شدن مودریچ بین رقابت رونالد و مسی به شکلی دیگر در دنیای فناوری تکرار شد و در حالی که آمازون و اپل تمام سال گذشته را بر سر کسب عنوان ارزشمندترین کمپانی عمومی جهان تلاش می کردند، در نهایت این عنوان به مایکروسافت رسید.

طی این رقابت اپل همیشه از دو شرکت دیگر جلوتر بود اما برخی کارشناسان با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی آمازون از سال ۲۰۱۶ بر این باور بودند که ارزش بازار این فروشگاه عظیم تا پایان سال به بالاترین میزان در میان کمپانی های عمومی می رسد. تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان

با این حال از آن زمان سهام دو شرکت مذکور روندی نزولی را در پیش گرفته تا جایی که ارزش بازار اپل با سقوط ۳۲ درصدی نسبت به بالاترین سطح، به ۷۴۸.۵ میلیارد دلار رسیده است. آمازون هم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از این روند در امان نمانده و پس از افت ۲۷ درصدی سهامش حالا ارزشی برابر با ۷۳۴ میلیارد دلار دارد.

با این اوصاف بهترین فرصت برای مایکروسافت فراهم شد تا گوی سبقت را از رقبای قدرش برباید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و البته ردموندی ها هم این فرصت را غنیمت شمردند. سهام این غول نرم افزاری در پایان سال ۲۰۱۸ روی ۷۸۰ میلیارد دلار بسته - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شد تا عنوان ارزشمندترین کمپانی عمومی جهان را از آن خود کند.

از دلایل موفقیت این شرکت می توان به عرضه سخت افزارهای محبوبی نظیر تبلت سرفیس گو و سرفیس پرو ۶ اشاره کرد که آنها را به حضور در زمینه های سخت افزاری دیگری نیز - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ترغیب کرده است.

از سوی دیگر برخی منابع مدعی شده اند مایکروسافت در حال کار روی سیستم عاملی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به نام «ویندوز لایت» یا «لایت» است که با هدف رقابت مستقیم با کروم او اس توسعه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پیدا می کند. فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس نیز در رویداد The Game Awards 2018 با اطمینان کامل درباره‌ آینده‌ی روشن مایکروسافت، گیمرها و برند ایکس باکس صحبت کرد.

 

تماشا کنید: پیش‌بینی مایکروسافت برای سال 2019 در 10 سال قبل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone