🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29148.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اشتباه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن فیسبوک و فاش شدن صدها میلیون سابقه کاربران

توسعه دهندگان اپلیکیشن فیسبوک به اشتباه 540 میلیون سابقه مربوط به کاربران را در معرض مشاهده عموم قرار داده اند. بر اساس گزارش شرکت امنیتی UpGuard بزرگترین مجموعه داده های لو رفته، از طریق شرکت رسانه ...

توسعه دهندگان اپلیکیشن فیسبوک به اشتباه 540 میلیون سابقه مربوط به کاربران را در معرض مشاهده عموم قرار داده اند.

بر اساس گزارش شرکت امنیتی UpGuard بزرگترین مجموعه داده های لو رفته، از طریق شرکت رسانه ای مکزیکی به نام کالتورا کولکتیوا منتشر شده است. این اطلاعات - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شامل 146 گیگابایت مجموعه داده از جمله فعالیت های کاربران فیسبوک، نام حساب های کاربری و اطلاعات شناسایی کاربران بوده که در مجموع در حدود 540 میلیون سابقه را شامل می شده است.

علاوه بر این داده های مشابه دیگری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توسط اپلیکیشنی به نام «At the Pool» منتشر شده است. این مجموعه شامل اطلاعات شخصی از جمله 22 هزار پسورد بوده که احتمالاً به همین اپلیکیشن مرتبط بوده اند و به طور مستقیم به فیسبوک ارتباطی نداشتند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان

مشخص نیست که این اطلاعات چه مدت برای عموم در دسترس بوده اند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان - احتمالاً به دست چه افرادی افتاده اند. هر دو مجموعه داده در سرورهای ابری آمازون قرار گرفته - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بودند و البته به گفته - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان - محققان بنا به درخواست فیسبوک، حذف شده اند.

مدت ها است که فیسبوک با انتقادهای شدید در زمینه نحوه به اشتراک گذاری داده های کاربران با موجودیت های ثالث روبرو شده. از مشهورترین این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان - موارد رسوایی کمبریج آنالیتیکا در ارتباط با سوء استفاده از اطلاعات کاربران از طریق یک اپلیکیشن به ظاهر بی ضرر بود. پس از آن فیسبوک دسترسی تعدادی از اپلیکیشن ها به داده های کاربران را محدود کرد.

در مورد اخیر اما به نظر می رسد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فاش شدن اطلاعات کاربران با هدف قبلی نبوده و به واسطه یک اشتباه اتفاق افتاده است. با این حال همچنان باید نگران بود که اطلاعات کاربران به واسطه اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان - های فیسبوک - تعمیرات کولر گازی گری در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در نهایت می توانند از کجا سر در آورند. به گفته محققان آپ گارد، اطلاعات مربوط به کاربران این شبکه اجتماعی در فراتر از مرزهایی که فیسبوک بر آنها کنترل دارد منتشر می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone