تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10278.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه سلامت باتری گوشی اندرویدی خود را بررسی کنیم؟

استفاده طولانی مدت از موبایل‌های هوشمند موجب تضعیف باتری آن‌ها می‌شود که می‌تواند مشکلاتی را برای کاربران و عملکرد دستگاه ایجاد کند. روش‌ها و ابزارهای متعددی برای بررسی سلامت باتری در اندروید وجود دارند که ...

استفاده طولانی مدت از موبایل‌های هوشمند موجب تضعیف باتری آن‌ها می‌شود که می‌تواند مشکلاتی را برای کاربران و عملکرد دستگاه ایجاد کند. روش‌ها و ابزارهای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - متعددی برای بررسی سلامت باتری در اندروید وجود دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که باتری به عنوان یک قطعه مصرفی در دستگاه‌های مختلف از جمله موبایل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - و لپ‌تاپ شناخته می‌شود و گذر زمان می‌تواند به آن آسیب وارد کند. احتمالاً تاکنون - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - متوجه شده‌اید که پس از گذشت چند سال، باتری دستگاه‌های قدیمی قادر نیستند مانند گذشته شارژ نگه دارند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا کاربران اقدام به بررسی سلامت باتری دستگاه خود کنند و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - در صورت نیاز، آن را تعویض نمایند.

فهرست مطالب

بررسی سلامت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - باتری در اندروید

اندروید به صورت پیش‌فرض اطلاعات پایه‌ای از باتری را در قسمت تنظیمات نمایش می‌دهد؛ اما به ابزاری اختصاصی و پیشرفته - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - برای بررسی سلامت باتری مجهز نیست. برای دسترسی به داده‌های پایه ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید و سپس به قسمت Battery بروید. در ادامه روی آیکن سه نقطه در گوشه سمت راست بالا بزنید تا منوی مرتبط با آن باز شود و سپس در میان گزینه‌ها، Battery Usage را انتخاب کنید.

در صفحه نتایج، می‌توانید لیست اپلیکیشن‌هایی که بیشترین میزان مصرف باتری را دارند، به ترتیب مشاهده کنید. این داده‌ها براساس مصرف باتری از آخرین نوبت شارژ‌ کامل محاسبه می‌شود. برای دسترسی به جزئیات بیشتر می‌توانید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - روی آیکن سه نقطه را لمس کنید و گزینه Show full device usage را انتخاب نمایید که شامل پردازش‌های سیستمی و مواردی مانند باتری مصرف - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - شده توسط صفحه نمایش هم می‌شود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی

اگرچه تمامی موارد گفته شده نمی‌تواند اطلاعاتی پیرامون وضعیت سلامت باتری فراهم کند، اما روش مناسبی برای شناسایی اپ‌های پرمصرف است. غیرفعال کردن چنین برنامه‌هایی می‌توانند در بلندمدت موجب افزایش طول عمر باتری دستگاه شود و در استفاده روزانه نیز شارژدهی بیشتری را برای کاربر در پی داشته باشد.

بررسی سلامت باتری با کد 

وارد کردن برخی کدها در صفحه تماس اندروید می‌تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. کد نوشته شده در پایین، می‌تواند جزئیات بیشتری پیرامون سلامت باتری در اندروید را به کاربر نشان دهد. برای استفاده از آن تنها کافیست تا شمارشگر تماس دستگاه خود را باز کنید و سپس کد زیر را در آن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - وارد نمایید.

*#*#4636#*#*

البته موارد نمایش داده شده در منوی مرتبط با کد گفته شده، در محصولات سازندگان مختلف، متفاوت است. برای مثال در گوشی پیکسل ۴ با اندروید ۱۱، خبری از جزئیات مرتبط با باتری نبوده است؛ اما در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - موبایل‌های سایر سازندگان ممکن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - است وضعیت سلامت باتری به صورت توصیفی نمایش داده شود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی

تمامی اطلاعات مرتبط با باتری که به صورت داخلی در سیستم عامل اندروید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - پشتیبانی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌شوند، محدود به دو مورد گفته شده در بالا می‌شود. البته کاربران می‌توانند نشانه‌های فاسد شدن باتری را در استفاده روزمره با دستگاه خود نیز متوجه شوند و همیشه نیاز به ابزارهای پایش وضعیت باتری وجود ندارد. برای مثال خالی شدن ناگهانی شارژ‌ موبایل، یکی از نشانه‌های وارد شدن آسیب به باتری است.

معرفی اپلیکیشن AccuBattery

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در ارتباط با سلامت باتری در اندروید، می‌توان از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای اختصاصی بهره گرفت. AccuBattery یکی از بهترین عناوین توسعه یافته در این زمینه است که می‌تواند جزئیات باتری را رصد کند. البته بدون شک، اپ‌های نیازمند روت قادرند داده‌های بیشتری را در اختیار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - کاربر قرار دهند؛ اما بدون روت کردن دستگاه نیز می‌توان به اطلاعات کاربردی و مفیدی دست پیدا کرد که برای بیشتر کاربران کافی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - به نظر می‌رسد. پس از نصب اپ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - AccuBattery و ورود به آن برای اولین بار، با منوی آموزشی مواجه خواهید شد که امکانات مختلف برنامه در آن توضیح داده شده است. 

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی

چرخه‌های شارژ یکی از موارد تاثیرگذار در طول - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - عمر باتری‌های دستگاه‌های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - هوشمند هستند. هر باتری می‌تواند تعداد محدودی چرخه شارژ را تجربه کند و پس از آن، افت عملکرد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - آن شروع خواهد شد. هر چرخه شارژ، شامل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - کاهش ظرفیت انرژی باتری از ۱۰۰ درصد به صفر درصد است. البته استفاده از ظرفیت باتری برای کامل شدن یک چرخه شارژ‌ نباید به صورت یکباره باشد. برای مثال اگر شارژ‌ باتری دستگاه شما از ۱۰۰ به ۵۰ درصد برسد و سپس آن را تا ۱۰۰ درصد شارژ‌ کنید و دوباره - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - به ۵۰ درصد بازگردد، یک چرخه محسوب می‌شود. گفته می‌شود که شارژ‌ کردن باتری تا حداکثر ۸۰ درصد ظرفیت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - آن، موجب - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - کاهش تعداد چرخه‌های شارژ‌ مورد استفاده می‌شود و می‌تواند به بهبود عمر باتری کمک - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - کند.

شروع کار با AccuBattery

پس از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - رد کردن مراحل تنظیمات اولیه، متوجه خواهید شد که تب‌های مختلفی در اپلیکیشن AccuBattery قرار دارند که اطلاعات چندان مفیدی پیرامون کاربرد آن‌ها ارائه نشده است. به دلیل ماهیت برنامه، ابتدا باید آن را نصب کنید و چندین روز از دستگاه خود به صورت عادی استفاده نمایید تا برنامه بتواند اطلاعات کاربردی را جمع‌آوری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - کند. این اپ دارای قابلیت ویژه‌ای است که هنگام رسیدن شارژ‌ باتری به ۸۰ درصد در هنگام اتصال دستگاه به شارژر، هشداری را برای آگاهی کاربر صادر می‌کند. توصیه می‌شود در این مرحله، اقدام به جداسازی دستگاه خود از شارژر نمایید. با مراجعه به تب Charging می‌توانید مقدار موردنظر برای اعلام هشدار در هنگام شارژ شدن باتری را تنظیم کنید.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی

در مواقع اتصال دستگاه به شارژر، اطلاعاتی پیرامون میزان زمان باقی مانده از فرایند شارژ توسط اپلیکیشن AccuBattery نمایش داده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌شود. به مرور زمان، عملکرد برنامه دقیق‌تر می‌شود و می‌تواند بهتر از گذشته اقدام به تخمین مدت زمان مورد نیاز برای شارژ باتری موبایل کند.

پایش مصرف برنامه‌ها با AccuBattery

کاربران می‌توانند در تب Discharging، نحوه مصرف انرژی در دستگاه اندرویدی خود را مشاهده کنند. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - برنامه می‌تواند الگوهای مصرف باتری در هنگام روشن یا خاموش بودن صفحه نمایش را رصد کند و جزئیات آن‌ها را در اختیار کاربر قرار دهد. در بخش App usage - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - access باید اجازه دسترسی برنامه به اطلاعات موردنیاز، صادر کنید تا بتواند داده‌های بیشتری را ارائه دهد. اپ مذکور می‌تواند به مرور زمان میزان مصرف باتری توسط سایر برنامه‌ها را پیش‌بینی کند و مدت زمان شارژدهی با ظرفیت فعلی باتری را تخمین بزند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی
سلامت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - باتری در اندروید با AccuBattery

در تب Health - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - تمامی اطلاعات مرتبط - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - با سلامت باتری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - در اندروید نمایش داده می‌شود. چنین داده‌هایی شامل مقایسه آمار بدست آمده از باتری با ظرفیت اسمی آن است که توسط سازنده مشخص می‌شود. در واقع چنین حالتی می‌تواند عملکرد فعلی باتری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - را با وضعیت ابتدایی آن پس از عرضه به بازار، مقایسه کند. برای مشاهده جزئیات بیشتر به جدول Battery Wear مراجعه کنید که الگوها مصرف انرژی و تغییرات موردنیاز را به اطلاع - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌رساند. در تب History نیز قادر خواهید بود تا داده‌های مرتبط با روزهای قبل را ببینید.

با مراجعه به بخش تنظیمات اپلیکیشن AccuBattery می‌توانید موارد دیگری از جمله نمایش دمای باتری، تغییر وضعیت نمایش نوتیفیکیشن‌ها در هنگام اتصال به شارژر و اطلاعات ارائه شده توسط برنامه در هنگام شارژ را تغییر دهید. اگر امکانات و قابلیت‌های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - برنامه مورد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - توجه شما قرار گرفته است، می‌توانید از نسخه پریمیوم آن نیز بهره بگیرید که به پوسته‌های تاریک در کنار آمار بیشتر از روزهای قبل و اطلاعات جامع‌تر از باتری مجهز شده است؛ همچنین خبری از تبلیغات در نسخه پریمیوم نخواهد بود. می‌توانید نسخه پریمیوم آن را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - بطور رایگان از سایت‌های داخلی دانلود کنید.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی

Accu Battery

سازنده: Digibites قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۹ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone