تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13657.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا C20 پلاس معرفی شد؛ موبایلی اقتصادی با برچسب قیمت ۱۱۰ دلار

شرکت فنلاندی HMD صاحب برند تجاری نوکیا نسخه پلاس نوکیا C20 را معرفی کرد. فروردین ماه امسال این شرکت از شش موبایل جدید که نوکیا C20 نیز شامل آن‌ها می‌شد، رونمایی کرده بود. نوکیا C20 ...

شرکت فنلاندی HMD صاحب برند تجاری نوکیا نسخه پلاس نوکیا C20 را معرفی کرد. فروردین ماه امسال این شرکت از شش موبایل جدید که نوکیا C20 نیز شامل آن‌ها می‌شد، رونمایی کرده بود.

نوکیا C20 پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی، باتری ۴۹۵۰ میلی آمپر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران - ساعتی و قیمت پایه ۱۱۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.  نسخه پلاس این موبایل نیز مانند نسخه پایه از سیستم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران - عامل اندروید ۱۱ (Go Edition) و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران - تراشه ۲۸ نانومتری Unisoc SC9863A بهره می‌برد. همچنین این گوشی به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران - ۳۲ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران - گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی عرضه می‌شود و با استفاده از اسلات کارت microSD آن می‌توان فضای ذخیره‌ سازی گوشی را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد.

نوکیا C20 پلاس در یک پوسته پلی کربنات یک تکه با طراحی موج دار سه بعدی عرضه می‌شود که به گفته این شرکت، باعث استحکام گوشی ۱۶۵.۴ در ۷۵.۸۵ میلی متری HMD می‌شود. نمایشگر LCD این موبایل ۶.۵ اینچ بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن در بریدگی بالای نمایشگر قطره ای شکل دیده می‌شود. روی پنل پشتی گوشی نیز یک ماژول دوربین دوگانه دایره‌ای قرار گرفته که سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

نوکیا C20 پلاس برای باز کردن قفل‌ها از سنسور اثر انگشت پشتیبانی نمی‌کند اما دوربین سلفی آن به قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است. از سایر ویژگی‌های گوشی می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری و باتری ۴۹۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که متاسفانه از طریق - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران - پورت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران - microUSB و با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود.

نسخه پلاس گوشی نوکیا C20 در دو ترکیب رنگ مشکی و سرمه‌ای با قیمت پایه ۱۱۰ دلاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران - فروش این گوشی از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران - ۲۶ خرداد ماه در چین آغاز می‌شود. هرچند این گوشی به صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد، اما نسخه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جویبار استان مازندران - جهانی آن ممکن است در تاریخ دیگری عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone