🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23250.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

امکان جا به جا شدن بین لیست‌های توییتر با سوایپ برای کاربران iOS فراهم شد

امکان اضافه کردن حداکثر 5 لیست توییتر به صورت تایملاین‌های جداگانه در اپ این سوریس برای کاربران فراهم شده که به آن‌ها اجازه می‌دهد از همان صفحه خانه و به سرعت بین گروه‌های مختلف اکانت‌هایی ...

امکان اضافه کردن حداکثر 5 لیست توییتر به صورت تایملاین‌های جداگانه در اپ این سوریس برای کاربران فراهم شده که به آن‌ها اجازه می‌دهد از همان صفحه خانه و به سرعت بین گروه‌های - تعمیرات تلویزیون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مختلف اکانت‌هایی که دنبال می‌کنند با سوایپ جا به جا شوند.

این شرکت قابلیت مذکور را چند ماه پیش آزمایش کرده بود، اما - تعمیرات تلویزیون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حالا آن را برای تمام کاربران iOS به اجرا - تعمیرات تلویزیون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در آورده است. این ایده در واقع به این صورت عمل می‌کند که شما می‌توانید از لیست‌ها به عنوان فیلتری برای دنیال کردن دسته خاصی از اکانت‌های دنبال شده‌تان (مثلا لیست همکاران) استفاده کرده یا اکانت‌هایی را در آن بگنجانید که نمی‌خواهید توییت‌هایشان در تایملاین اصلیتان نمایش داده شوند.

تعمیرات تلویزیون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

کاربران توییتر سال‌هاست که از قابلیت لیست توییتر به عنوان تایملاین ثانویه و بیشتر در سرویس TweetDeck استفاده می‌کنند. در این سرویس لیست‌های مختلف را می‌توان به صورت همزمان و در ستون‌های عمودی مشاهده کرد.

لیست‌هایی که با استفاده از قابلیت مذکور در اپ توییتر ساخته می‌شوند همچنان شامل قوانین لیست‌های توییتر می‌شوند و می‌توان آن‌ها را عمومی یا شخصی کرد. علاوه بر این کاربران مثل گذشته می‌توانند لیست‌های عمومی کاربران دیگر - تعمیرات تلویزیون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را دنبال کرده و یا اکانت خودشان را از - تعمیرات تلویزیون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - لیست کاربران دیگر و از طریق بلاک کردن آن‌ها حذف کنند.

توییتر در کنار اضافه کردن این قابلیت جدید، طراحی صفحات لیست خود را نیز تغییر داده و به کاربران این - تعمیرات تلویزیون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - امکان می‌دهد تا عکس هدر - تعمیرات تلویزیون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای آن تعیین کرده و دید بهتری از اعضای لیست و دنبال کنندگان آن داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone