تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27353.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فیس‌بوک سرویس پول مجازی خود را تا سال 2020 راه‌اندازی می‌کند

فیس‌بوک قصد دارد پول مجازی خود با نام «پول جهانی» (GlobalCoin) را در سه ماهه اول سال 2020 رسما راه‌اندازی کند. بر اساس گزارش‌هایی که در رسانه‌ها منتشر شده، اطلاعات بیشتر در مورد این پول ...

فیس‌بوک قصد دارد پول مجازی خود با نام «پول جهانی» (GlobalCoin) را در سه ماهه اول سال 2020 رسما راه‌اندازی کند.

بر اساس گزارش‌هایی که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - در رسانه‌ها منتشر شده، اطلاعات بیشتر در مورد این پول مجازی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - تابستان سال جاری منتشر شده و اندکی بعد فیس‌بوک آزمایش روی آن را آغاز خواهد کرد. اخبار حاکی از آن است که رمزارز فیس‌بوک در ابتدای عرضه در چندین کشور برای کاربران قابل استفاده خواهد بود و قرار است یک پلتفرم امن و مقرون - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - به صرفه برای پرداخت بدون نیاز به حساب بانکی فراهم کند.

این رمزارز در حال حاضر باید از دست‌اندازهای تکنیکی و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - مقرراتی زیادی عبور کند تا برای عرضه آماده شود. ماه پیش مارک زاکربرگ رئیس فیس‌بوک با مدیر بانک انگلیس «مارک کارنی» دیدار و در مورد چالش‌ها و ریسک‌های پول مجازی مذکور با او گفتگو کرد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان

علاوه بر این فیس‌بوک در حال انجام مذاکراتی با خزانه‌داری آمریکا و موسسات مالی مثل وسترن یونیون است تا مسائل عملیاتی و رگولاتوری برای راه‌اندازی این سیستم پرداخت را مورد بررسی قرار دهد.

ماه گذشته برای اولین بار خبرهایی از مقاصد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - فیس‌بوک برای ورود به بازار رمزارز منتشر شد. این‌طور به نظر می‌رسد که فیس‌بوک قرار است پول مجازی خود را در قالب Stablecoin، نوعی رمزارز با ارزش ثابت عرضه کند تا نوسانات قیمت همانند سایر پول‌های مجازی بر آن تاثیرگذار نبوده و انجام معاملات با آن راحت‌تر باشد. با این‌حال حتی بدون درنظر گرفتن مشکلات ناشی از نوسان قیمت، فیس‌بوک همچنان راه پر فراز و نشیبی برای جلب اعتماد کاربران نسبت به پول جهانی خود در پیش دارد و خدشه‌هایی که طی این مدت به خاطر نقص‌های امنیتی بر پیکر اعتماد کاربران این شبکه اجتماعی وارد شده گواهی بر این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - موضوع است.

فیس‌بوک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - در حال حاضر تمرکز خود را روی توسعه پول مجازی در هند گذاشته، چرا که این شرکت می‌خواهد برای کارگران هندی که در کشورهای دیگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - مشغول به کار هستند این امکان را به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - وجود بیاورد تا از طریق واتس‌اپ درآمد خود را برای خانواده‌هایشان در هند ارسال کنند. اما فیس‌بوک برای این کار راه سختی در پیش دارد چرا که ذهنیت موجود در هند درباره رمزارزها چندان هم مناسب به نظر نمی‌رسد.

اخیرا دولت هند به دنبال تصویب لایحه‌ای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - برای ممنوع کردن داد و ستد از طریق رمزارزهاست و این لایحه تحت قانون - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - منع پولشویی مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone