تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27360.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

عقب نشینی اپل؛ اگر آپدیتی روی عملکرد آیفون تاثیر منفی بگذارد، کاربر متوجه می‌شود

دو سال پیش کند شدن آیفون‌ها سر و صدای زیادی به‌ پا کرد. اپل از زمان iOS 10.2.1 قابلیتی را در سیستم عاملش نهادینه کرده بود تا در صورت ضعف باتری، سیستم عامل کند شده و ...

دو سال پیش کند شدن آیفون‌ها سر و صدای زیادی به‌ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - پا کرد. اپل از زمان iOS 10.2.1 قابلیتی را در سیستم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - عاملش نهادینه کرده بود تا در صورت ضعف باتری، سیستم عامل کند شده و جلوی از کار افتادن زودهنگام موبایل گرفته شود. بنابراین آیفون برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - حفظ میزان باتری، سرعت کلاک پردازنده را پایین می‌آورد و این موضوع روی سرعت گوشی نیز تاثیر منفی می‌گذاشت.

بلافاصله بعد از این اتفاق سازمان تنظیم بازار و رقابت انگلستان شروع به تحقیقات در این زمینه کرد و حالا پس از چند ماه، نتیجه این مذاکرات با اپل بالاخره مشخص شد؛ کمپانی سازنده آیفون عقب نشینی کرد و اگر آپدیتی روی عملکرد آیفون تاثیر منفی بگذارد، کاربر متوجه می‌شود:

برای اطمینان از اینکه سیاست‌های اپل مغایرتی با قوانین مصرف‌کننده ندارند، اپل موافقت کرد تا اطلاعات بیشتری پیرامون سلامت باتری و تاثیرات نرم افزاری که ممکن است گوشی‌‌ها داشته باشند، بدهد.

البته از زمان کند شدن آیفون‌های قدیمی، اپل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - ابزارها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - و پیشنهاداتی را در اختیار کاربران قرار داد تا با این مشکلات مواجه نشوند. با انتشار iOS.11.3 اپل گزینه‌ای با نام Peak Performance را اضافه کرد که انتخاب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - آن باعث می‌شد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - تا ریسک خاموش شدن‌های غیر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - منتظره موبایل کاهش پیدا کند.

از طرفی اپل در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - سال 2018 هزینه تعویض باتری برای کاربرانی که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - با مشکل باتری مواجه شدند را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - به 28 دلار کاهش داد. هزینه تعویض باتری الان برای آیفون‌های قدیمی 49 دلار هزینه دارد و دارندگان آیفون 10 نیز باید 69 دلار هزینه بپردازند. گزارشات نشان می‌دهند که در سال 2018 نزدیک به 11 میلیون کاربر باتری‌های آیفون‌شان را تعویض کردند؛ رقمی که در گذشته بین 1 تا 2 میلیون بود و مشخصا کاهش قیمت باتری‌ها توانست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - تاثیر خودش را بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone