تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43527.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اولین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ برای DeX منتشر شد [تماشا کنید]

سامسونگ DeX از ویژگی های جدیدی بود که همراه با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس معرفی و ارائه شد. کره ای ها با شرکت های مختلفی در ارتباط بودند تا بتوانند اپلیکیشن های ...

سامسونگ DeX از ویژگی های جدیدی بود که همراه با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس معرفی و ارائه شد. کره ای ها با شرکت های مختلفی در ارتباط بودند تا بتوانند اپلیکیشن های شخص ثالث را برای DeX بهینه کنند.

حالا اما سامسونگ اولین ویدیوی تبلیغاتی از DeX را منتشر کرده که قابلیت ها و امکانات آن را به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمایش می گذارد، آن هم از قاب نگاه یک خبرنگار و ژورنالیست که به شهری دیگر سفر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرده است.

در این ویدیو می بینیم که چطور یک ژورنالیست با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - استفاده از گلکسی اس 8، تمام کارهای یک کامپیوتر را انجام می دهد و بی نیاز از به همراه آوردن یک لپ تاپ می شود.

او با موبایل خود تصویربرداری می کند و سپس با قرار دادن موبایل روی DeX، تصویر را در ابعاد بزرگتری برابر خود قرار می دهد تا ویرایش لازم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را انجام دهد. سپس شروع به نوشتن گزارش می کند و حتی ایمیل های خود را هم به راحتی ارسال می کند.

DeX در حال حاضر فقط با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس کار می کند اما - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - احتمالا در آینده با گلکسی نوت 8 هم همخوانی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone