تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27354.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مرکز ایسپا: ۶۹ درصد ایرانی‌ها گوشی هوشمند دارند

بر اساس جدیدترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران «ایسپا» که در روزهای ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد ۹۸ به صورت تلفنی با جامعه آماری شهروندان کل کشور انجام شده است، ۶۹ درصد از مردم اعلام ...

بر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - اساس جدیدترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران «ایسپا» که در روزهای ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد ۹۸ به صورت تلفنی با جامعه آماری شهروندان کل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - کشور انجام شده است، ۶۹ درصد از مردم اعلام کرده اند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - که گوشی هوشمند (لمسی) دارند.

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، مشهور به «مرکز ایسپا»، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - یکی از تنها مراجع آمارسنجی و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - افکارسنجی در ایران است؛ مرجعی که به شکل دوره‌ای آمارها و حقایق جالبی را منتشر می‌کند. ایسپا بر اساس جدیدترین نظرسنجی خود اعلام کرده است که ۶۹ درصد از ایرانی‌ها گوشی هوشمند لمسی دارند. بر اساس این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - گزارش، جامعه آماری این نظرسنجی هموطنان شهرنشین و روستانشین را شامل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - شده و حدود ۳۰.۸ درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند گوشی هوشمند لمسی ندارند. ضمن آنکه ۰.۲ درصد نیز به این سوال پاسخ ندادند.

آنطور که «محمد آقاسی» رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک گفتگوی جامع با دیجیاتو توضیح داده بود، بسته به تعداد، حساسیت و تنوع سوالات زمان اجرای نظرسنجی متفاوت می شود:

«معمولا نظرسنجی های تلفنی ما حدود دو روز کاری انجام می‌شود و اگر سوالات کم باشد در یک روز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - کاری هم انجام داده‌ایم. کارهای بزرگ حداکثر تا یک هفته هم زمان برده است. البته پیمایش های بزرگتر زمان بیشتری به خود اختصاص می دهد. ما در واقع - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - نمونه مکفی می‌گیریم تا قابلیت تعمیم به کل کشور را داشته باشد.»

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس

آقاسی عقیده دارد کارهایی که در شبکه‌های اجتماعی یا مبتنی بر وب انجام می‌شود نه در ایران بلکه در تمامی کشورها، همه بخاطر آنکه قابلیت تعمیم ندارد دچار خدشه است: «متاسفانه باب آن هم در کشور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - ما زیاد است، برای مثال در تلویزیون یک برنامه نظرسنجی می‌گذارند و زمانی‌ که نتایج را منتشر می‌کنند، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - همه این تصور اشتباه را دارند که این نظر تمامی مردم ایران است. درصورتیکه ما می‌گوییم این نظر تمامی مردم ایران نیست در خوشبینانه‌ترین حالت ما می‌توانیم بگوییم این نظر بیننده‌های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - همان برنامه در همان شب یا همان روز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone