تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30234.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از نمایشگر انعطاف پذیر کمپانی BOE

به دنبال شایعاتی مبنی بر تلاش BOE برای سرقت فناوری نمایشگر انعطاف پذیر سامسونگ، این کمپانی چینی از نمونه اولیه پنل منعطف خود رونمایی کرد. این نمایشگر ۷.۶۵ اینچی از نوع امولد بوده و رزولوشنی برابر ...

به دنبال شایعاتی مبنی بر تلاش BOE برای سرقت فناوری نمایشگر انعطاف پذیر سامسونگ، این کمپانی چینی از نمونه اولیه پنل منعطف خود رونمایی کرد.

این نمایشگر ۷.۶۵ اینچی از نوع امولد بوده و رزولوشنی برابر با ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل دارد. از ویژگی های دیگر باید به زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه ای، روشنایی ۳۸۰ نیتی و گاموت رنگی ۱۱۸ درصدی در مقیاس NTSC اشاره کرد.

BOE مدعی است که فناوری - تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - انحصاری - تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آنها تولید شعاع خمیدگی دینامیک ۱ میلی متری را میسر کرده که باریکترین نمونه در جهان است. اگرچه نمی توان پنل نمایش داده در ویدیو را نمونه نهایی به شمار آورد اما ظاهرا مکانیسم خمش پنل بسیار خوب از آب درآمده است.

با این حال ظاهر نمایشگر انعطاف پذیر و حاشیه های بسیار - تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - زیاد آن چندان دلچسب نیست. علاوه بر این در - تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نقاط تا شده نیز اثراتی از کاهش وضوح تصویر به - تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چشم می خورد.

نکته جالب اینجاست که با خم کردن پنل رابط کاربری به صورت خودکار از حالت تبلت به موبایل تغییر شکل می دهد.

دیگر نکته حائز اهمیت در دموی BOE به مقاومت پنل در برابر ۱۰۰ هزار بار تا شدن برمی - تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گردد که شاید در نگاه اول چندان زیاد به نظر نرسد اما در صورت درست بودن از دوام بالای آن نسبت به دیگر دستگاه - تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های الکترونیکی حکایت دارد.

با دقت بیشتر به - تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جزییات ویدیو به نظر می رسد که پنل در حالت کاملا باز شده نیز تا - تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حدودی انعطاف پذیری ناخواسته دارد که کار با آن را دشوار می سازد، هرچند این نکته احتمالا ناشی از فاکتورهای مختلفی است - تعمیرات یخچال سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که در نمونه نهایی حل و فصل می شوند.

پس از ترند نمایشگر بدون حاشیه در سال گذشته ظاهرا در سال جاری میلادی نوبت به صفحه نمایش های انعطاف پذیر رسیده و شرکت هایی نظیر سامسونگ، ZTE و شیائومی همین حالا از نمونه های اولیه این پنل ها رونمایی کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone