تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30236.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات بیش از یک میلیارد کاربر در سال ۲۰۱۸ به سرقت رفت

به ادعای کارشناسان، سال گذشته دوران طلایی هکر‌ها بوده چرا که روی هم رفته اطلاعات بیش از یک میلیارد کاربر در سال ۲۰۱۸ میلادی دزیده شده و از دست سودجویان در امان نمانده است. امنیت ...

به ادعای کارشناسان، سال - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گذشته دوران طلایی هکر‌ها بوده چرا که روی هم رفته اطلاعات بیش از یک میلیارد کاربر در سال ۲۰۱۸ میلادی دزیده شده و از دست سودجویان در امان نمانده است. امنیت دیتای کاربران به علت کلاه‌برداری‌های کارت اعتباری، باگ‌های فناوری، لو رفتن لیست ساکنین هتل یا افشاگری‌های فیسبوک در خطر افتاده و اتفاقات بسیار زیادی در طول همین سال رخ داده است.

به گزارش Daniel Markuson کارشناس معروف حوزه‌ی امنیت اطلاعات، سال قبل بدترین زمان برای دیتای کاربران بوده چرا که بزرگترین افشای اطلاعات در همین سال به وقوع پیوسته و دیتای بیش از یک میلیارد کاربر در سال ۲۰۱۸ لو رفته است. حتی بزرگترین شرکت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند و نتوانستند امنیت اطلاعات کاربران یا حتی سرور‌هایشان را تامین کنند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

این تحلیلگر لیست کاملی از تمامی اطلاعات لو رفته در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - وقایع مختلف توسط شرکت‌ها و ارگان‌های گوناگون را کنارهم جمع آوری کرده که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در ادامه با هم به بررسی خلاصه‌ای از آنها می‌پردازیم؛

  • اطلاعات شخصی و مالی پروفایل بیش از ۳۸۰ هزار کاربر شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در مهرماه سال گذشته لو رفته است.
  • اشکال نرم افزاری بزرگی در شبکه‌ اجتماعی ناموفق گوگل پلاس وجود داشته - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که طی این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سالها توسط کارشناسان امنیتی کمپانی کشف نشده و بدین شکل اطلاعات ۵۰۰ هزار پروفایل کاربری گوگل افشا شده است.
  • دیتای شخصی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۲۷ میلیون از خریداران وب سایت Tickey Fly که در اختیار کمپانی Eventbrite بوده، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به دست هکرها افتاده است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

  • به سیستم‌های هلدینگ Marriott غول هتل‌داری دنیا حمله‌ی سایبری شده و طی آن اطلاعات شخصی بسیار زیادی از ۳۸۳ میلیون مشتری آن لو رفته است.
  • پرسش و پاسخ‌های ۱۰۰ میلیون کاربر سایت Quora نیز دزدیده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده است.
  • دیتای ۱۰۰ میلیون کاربر پلتفرم Firebase که به شرکت گوگل تعلق داشته، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در اختیار سودجویان قرار گرفته است.
  • جالب اینجاست اپلیکیشن My Fitness Pal که در حوزه‌ی ورزش و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تغذیه سالم فعالیت داشته هم نتوانسته امنیت داده‌هایش را تامین نماید و اطلاعات ۱۵۰ میلیون کاربرش لو رفته است.
  • باگ امنیتی موجود در شبکه اجتماعی توییتر نیز موجب شده کلمه‌ عبور ۳۳۰ میلیون از کاربرانش توسط هکرها دزدیده شود.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone