تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30237.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پنج اپلیکیشن خبرخوان کاربردی برای استفاده در آیفون و آیپد

آیفون و آیپد برای پیگیری اخبار دیوایس‌های مناسبی هستند. خصوصا آیپد که به خاطر اندازه‌ی بزرگترش پلتفرمی مناسب برای خواندن به شمار می‌رود. خوشبختانه اپلیکیشن‌های متعددی در اپ استور وجود دارند که می‌توانند امکان مطالعه‌ی ...

آیفون و آیپد برای پیگیری اخبار دیوایس‌های مناسبی هستند. خصوصا آیپد که به خاطر اندازه‌ی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بزرگترش پلتفرمی مناسب برای خواندن به شمار می‌رود. خوشبختانه اپلیکیشن‌های متعددی در اپ استور وجود دارند که می‌توانند امکان مطالعه‌ی آخرین اخبار و اشتراک‌گذاری آسان آن‌ها را برایتان فراهم کنند. اما شاید بپرسید که آیا با وجود اپلیکیشن Apple News نیازی هست که از اپلیکیشن‌های شخص ثالث دیگر استفاده کرد؟

پاسخ مثبت است. به عقیده‌ی ما استفاده از اپلیکیشن‌های دیگری به جز Apple News - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌تواند شما را در پیگیری بهتر خبرها یاری کند؛ خصوصا وقتی بخواهید سایت‌های فارسی را مطالعه کنید که در اپل نیوز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مقدور نیست. با این حساب، در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ادامه این مقاله قصد داریم چند اپلیکیشن خبرخوان مفید برای سیستم عامل iOS را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به شما معرفی کنیم. اگر علاقمند به پیگیری اخبار هستید، این مقاله را از دست ندهید.

Feedly

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

فیدلی یکی از اپلیکیشن‌هایی است که بعد از تعطیلی سرویس Google Reader RSS مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفت و این توجه، بی دلیل نبود. یک حساب کاربری رایگان در فیدلی به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شما امکاناتی را در حد Google Reader عطا خواهد کرد. با استفاده از فیدلی می‌توانید منابع مورد نظر خود را به اپلیکیشن اضافه کنید تا اخبار منتشر شده از آن‌ها را راحت تر مشاهده نمایید.

همچنین فیدلی با استفاده از هوش مصنوعی به شما منابع مشابهی را پیشنهاد خواهد داد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. حساب کاربری رایگان در فیدلی برای شما این امکان را فراهم خواهد کرد تا بتوانید حداکثر از ۱۰۰ منبع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مختلف اخبار را مطالعه کنید. البته در کنار اخبار باید تبلیغات نمایش داده شده را هم تحمل کنید. اگر از تبلیغات خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اشتراک ماهانه‌ی فیدلی استفاده کنید که ۵.۴۱ دلار به طور ماهانه برایتان خرج خواهد داشت.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

Feedly

سازنده: DevHD Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 32.6 مگابایت زبان:

Nuzzel

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

نازل اپلیکیشن متفاوتی برای پیگیری اخبار به شمار می‌رود. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نرم افزار یاد شده را بیشتر می‌توان یک صفحه‌ی مجازی دانست. این اپ به شما امکان می‌دهد تا دوستان و برخی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از چهره‌های مهم را دنبال کنید. بعد از این اتفاق، لینک‌هایی که بیشتر مورد توجه لیست دوستانتان قرار گرفته باشد، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از اولویت بالاتری برای نمایش داده شدن در فید شما برخوردار می‌شود. مزیت مهم دیگر این اپلیکیشن رایگان بودن آن است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

Nuzzel

سازنده: Nuzzel, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 47.6 مگابایت زبان:

Unread

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

یک آر‌اس‌اس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خوان کلاسیک که سالهاست در زمینه‌ی نشر اخبار در گوشی‌ها فعالیت می‌کند. آنرید اپلیکیشنی است که بسیاری از کاربران سیستم عامل‌های iOS از آن استفاده می‌کنند و احتمالا استفاده از آن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را به شما هم توصیه کنند. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دلیل این موضوع شاید به خاطر سادگی بیش از حد ظاهر این اپلیکیشن در ارائه‌ی اخبار باشد. Unread هدف اصلی‌اش نمایش اخبار و نوشته‌های آن است و به همین خاطر خبری از زرق و برق معمول اپلیکیشن‌های امروزی در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آن نیست.

اما موضوعی که توجه بسیاری را به این اپلیکیشن جلب کرده شباهت‌های زیاد این اپلیکیشن به آر‌اس‌اس خوان‌های قدیمی اپ استور - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - است. این نرم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - افزار خبری به سرعت محتوای مورد نظر شما را نمایش خواهد داد. بنابراین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اگر تنها خواندن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اخبار برایتان مهم باشد، Unread گزینه‌ای بسیار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مناسب برای شما خواهد بود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

Unread

سازنده: John Brayton قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 36 مگابایت زبان:

Inoreader

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

چیزی که اینوریدر را به گزینه قدرتمندی تبدیل می‌کند توانایی اپلیکیشن در رنگی کردن کلمات کلیدی اخبار است. این موضوع باعث می‌شود که شما بتوانید کلمات کلیدی یک خبر را بهتر مشاهده کنید و در صورتی که بخواهید اطلاع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بیشتری از آن بخش به دست آورید، کافیست روی آن بزنید تا اطلاعات - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مربوط به آن را نیز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بخوانید. علاوه بر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید با اعمال فیلتر‌هایی خاص، خبر‌ها با موضوعات مشابه را در کنار هم داشته باشید.

برای استفاده از این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن باید به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس نسبت به ایجاد فیلتر‌های شخصی سازی شده بپردازید تا اخبار آنطور که دلتان می‌خواهد دسته بندی شوند. همچنین می‌توانید با ادغام نقاط قوت Unread و اینوریدر، بهترین تجربه از مطالعه‌ی اخبار را داشته باشید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

Inoreader - News App & RSS

سازنده: INNOLOGICA OOD قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 35.2 مگابایت زبان:

دکه

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

در بین اپلیکیشن‌های متعدد خبری در اپ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - استور، لازم است که به یک اپلیکیشن ایرانی نیز اشاره کنیم. دکه نرم افزاریست که مهمترین و تازه‌ترین اخبار روز ایران را در اختیار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کاربران قرار می‌دهد. با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - استفاده از این نرم افزار ساده امکان خواهید داشت تا اخبار را بر اساس موضوع یا منبع دنبال کنید.

یکی از ویژگی‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جالب این اپلیکیشن، امکان دنبال کردن نتایج زنده‌ی مسابقات ورزشی مورد علاقه‌تان است و می‌توانید نتایج را از بخش اعلان‌ها دنبال کنید. اخبار در این اپلیکیشن از منابع معتبر ایرانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و خارجی به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سمع و نظر کاربران خواهد رسید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

دکه

سازنده: Amin Dahesh قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 22.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone