تعمیرات یخچال میدیا در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17111.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا در حال توسعه اپ مبتنی بر بلاکچین برای انتقال امن فایل است

بر اساس برخی گزارش‌ها سامسونگ در حال توسعه برنامه اشتراک گذاری فایل جدیدی است که به لطف استفاده از فناوری بلاکچین انتقال امن فایل‌ها بین گوشی‌های این شرکت را امکان پذیر می‌کند. سامسونگ به منظور ...

بر اساس برخی گزارش‌ها - تعمیرات یخچال میدیا در شهر امیرکلا استان مازندران - سامسونگ در حال توسعه برنامه اشتراک گذاری فایل جدیدی است که به لطف استفاده از فناوری بلاکچین انتقال امن فایل‌ها بین گوشی‌های این شرکت را امکان پذیر می‌کند.

سامسونگ به منظور ارتقا امنیت اشتراک گذاری فایل بین گوشی‌های این شرکت، در حال توسعه اپلیکیشن جدیدی به نام Private Share است که از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر امیرکلا استان مازندران - قدرت فناوری بلاکچین برای انتقال امن فایل‌ها استفاده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌کند. کاربران به کمک این اپ می‌توانند فایل‌ها را به شکل خصوصی به اشتراک بگذارند. علاوه بر این می‌توان برای فایل‌ها تاریخ انقضا تعیین کرد به گونه‌ای که پس از تاریخ مد نظر از گوشی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر امیرکلا استان مازندران - گیرنده حذف می‌شوند. گیرنده اجازه اشتراک گذاری فایل‌های ارسالی از طریق Private Share را نداشته و امکان گرفتن اسکرین شات را نیز ندارد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر امیرکلا استان مازندران

مشابه آنچه در قابلیت Quick Share سامسونگ مشاهده می‌شود، فرستنده و گیرنده برای انتقال امن فایل‌ها باید برنامه Private Share را روی گوشی نصب کرده باشند. برای انتقال فایل‌ها ابتدا فرستنده درخواست شروع ارسال فایل را برای گیرنده می‌فرستد که در صورت تأیید شدن توسط گیرنده، یک کانال امن برای تبادل فایل‌ها ایجاد خواهد شد.

آنطور که در گزارش نوشته شده، سامسونگ احتمالاً همزمان با معرفی سری گلکسی S21 از اپ Private Share به عنوان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر امیرکلا استان مازندران - یکی از قابلیت‌های جدید این خانواده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر امیرکلا استان مازندران - رونمایی خواهد کرد و سپس آن را مثل قابلیت Quick Share و Music Share برای پرچمدارهای قبلی منتشر خواهد کرد. طبیعتاً این اپ فقط برای گوشی‌های سامسونگ منتشر خواهد شد و برای بهره مندی از آن - تعمیرات یخچال میدیا در شهر امیرکلا استان مازندران - باید یکی از گوشی‌های سری گلکسی را داشت. سامسونگ احتمالاً اوایل ژانویه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر امیرکلا استان مازندران - ۲۰۲۱ (اواسط دی) از سری گلکسی S21 رونمایی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone