تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17112.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش راکت استارشیپ به خاطر نشت مواد شیمیایی با شکست همراه شد

اسپیس اکس نمونه اولیه راکت استارشیپ را با روشن کردن موتورهای آن روی زمین آزمایش کرد که به علت بروز نقص فنی موفقیت آمیز نبود. نمونه اولیه راکت استارشیپ که SN8 نام گرفته روی زمین ...

اسپیس اکس نمونه اولیه راکت استارشیپ را با روشن کردن موتورهای آن روی زمین آزمایش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - کرد که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - به علت بروز نقص فنی موفقیت آمیز نبود.

نمونه اولیه راکت استارشیپ که SN8 نام گرفته روی زمین آزمایش شد، اما آزمایش طبق - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - برنامه پیش نرفت. در این آزمایش مخزن راکت به منظور شبیه‌سازی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - پرتاب پر شد و موتورهای آن بدون پرواز کردن راکت به مدت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - چند ثانیه روشن شدند. مدتی پس از روشن شدن موتورها مقداری مواد شیمیایی از قسمت زیرین راکت به بیرون نشت کرد که از بروز نقض فنی خبر می‌داد. خوشبختانه در این آزمایش برخلاف برخی از آزمایش‌های قبلی راکت منفجر نشد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس اکس بروز نقص فنی در SN8 را تأیید کرد و با انتشار پستی در توییتر گفت که راکت نیروی گازی (پنوماتیک) را از دست داده است. وی افزود فشار تانکر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - اکسیژن مایع دماغه بالا بوده و امکان انفجار وجود داشته است اما به لطف مکانیزم اضطراری که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - با بالا رفتن بیش از حد فشار فعال می‌شود، راکت سالم مانده است.

ماسک مدتی پس از این اتفاق تأیید کرد که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - SN8 به لطف مکانیزم اضطراری دماغه که از انفجار جلوگیری می‌کند، تا حد زیادی از این آزمایش سالم بیرون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - آمده است و از تعویض دستکم یکی از موتورهای آن خبر داد. SN8 برخلاف نمونه‌های قبلی که ۱ موتور داشتند به ۳ موتور مجهز شده است.

تماشاچیانی که به محل آزمایش راکت SN8 رفته بودند از مشاهده جرقه خبر داده‌اند که به گفته ماسک احتمالا به خاطر ذوب شدن برخی از قطعات موتور بوده است. ماسک گفت این مشکل به طراحی راکت برمی‌گردد و باید رفع شود. این راکت پس از پشت سر گذاشتن آزمایش روشن کردن موتور - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - روی زمین، آزمایش «پرش» (Hop) را انجام خواهد داد که در طی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - آن به مدت چند ثانیه در ارتفاع پایین پرواز می‌کند.

استارشیپ، نسل بعدی راکت شرکت اسپیس اکس است و از آن برای حمل انسان‌ها و محموله‌ها به ماه و مریخ استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone