تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17115.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چگونه همه پست‌ها و استوری‌های یک صفحه اینستاگرام را همزمان دانلود کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد بخواهید تمامی پست‌ها و استوری‌های یک حساب کاربری در اینستاگرام را ذخیره کنید. برنامه‌های شخص ثالث بسیاری وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌ها و پست‌های یک ...

شاید برای شما هم پیش آمده باشد بخواهید تمامی پست‌ها و استوری‌های یک حساب کاربری در اینستاگرام را ذخیره کنید. برنامه‌های شخص ثالث بسیاری وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌ها و پست‌های یک حساب کاربری را به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - صورت تکی دانلود کنند اما چگونه می‌توان تمام پست را یکباره دانلود کرد.

در این مطلب قصد داریم روش دانلود همه پست‌های اینستاگرام را با کمک گوگل کروم روی کامپیوتر مرور کنیم.

استفاده از افزونه Downloader for Instagram

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود تمامی استوری‌ها و پست‌های یک حساب کاربری اینستاگرام با کمک کامپیوتر، نصب افزونه «Downloader for Instagram » روی مرورگر کروم است. تنها با یک کلیک ساده می‌توانید تمامی پست‌‌ها و استوری‌ها را بدون هیچ گونه دردسری دانلود کنید.

ابتدا لازم است افزونه مورد نظر را به مرورگر خود اضافه کنید. برای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - این کار وارد لینک دانلود افزونه شوید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان

سپس روی Add to Chrome کلیک کنید. بعد ا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - زدانلود افزوده لازم است اینستاگرام را روی مرورگر کروم باز کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان

به حساب کاربری که قصد دارید پست‌های آن را دانلود کنید مراجعه کنید. در بالای صفحه، گزینه دانلود نمایش داده می‌شود. می‌توانید به راحتی پست‌های که قصد دانلود کردن آن را دارید مشخص کنید و Download ‌را کلیک کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان

 

می‌توانید دانلود پیشرفته را از منوی بالای صفحه انتخاب - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - کنید. این افزونه امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. مثلا می‌تواند تنها پست‌هایی که بیش از بقیه لایک خورده‌اند را انتخاب کنید. یا می‌توانید پست‌هایی که طی مثلا 10 روز گذشته منتشر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - شده‌اند را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان

اگر به هر دلیلی از دانلود کردن پست‌‌ها منصرف شدید، می‌توانید Cancel را کلیک کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان

این افزوده امکان دانلود استوری‌ها را نیز در اختیار کاربر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - قرار می‌دهد. در قسمت بالای صفحه گزینه‌ای برای دانلود استوری‌ها دیده می‌شود. روی آن کلیک کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان

در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - این قسمت و برای دانلود استوری‌ها هم دو گزینه در اختیار کاربران گذاشته شده است. کاربران می‌توانند کلیه استوری‌های یک حساب کاربری را همزمان دانلود کنند یا فقط استوری منتخب خود را به صورت تکی دانلود نمایند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان

دانلود پست‌های اینستاگرام با گوشی آیفون

با نصب افزونه کروم امکان دانلود پست‌ها و استوری‌ها با کمک کامپیوتر به راحتی امکان پذیر است؛ اما اگر بخواهیم با گوشی هوشمند این اطلاعات را دانلود کنیم باید به روش دیگری اقدام کنیم.

کاربران آیفون می‌توانند تمامی عکس‌های اینستاگرام یک حساب - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - کاربری مشخص را روی گوشی خود دانلود کنند. کاربرانی که نسخه iOS 13 را نصب کرده‌اند، می‌توانند ازطریق «InstaSave» این کار را انجام دهند. لینک مربوطه را در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - سافاری باز کنید. لینک پروفایل کاربر را در صفحه باز شده کپی و پیست کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان

کاربران - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - می‌‌توانند گزینه Complete - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان - Profile را انتخاب کنند و تمامی عکس‌های پست شده آن حساب کاربری را دانلود کنند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مریوان استان کردستان

همچنین امکان دانلود تعداد مشخصی از پست‌ها هم در اختیار کاربران قرار داده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone