تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17114.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آمازون با کنار گذاشتن GPU انویدیا به استفاده از تراشه‌های اختصاصی روی می‌آورد

آمازون از مهاجرت پردازش‌های هوش مصنوعی به چیپ‌های اختصاصی «Inferentia» خبر داده که به معنای عدم استفاده از GPU انویدیا خواهد بود. با این اقدام، بزرگترین سرویس‌های آمازون مانند دستیار مجازی الکسا بجای GPU شرکت‌های ...

آمازون از مهاجرت پردازش‌های هوش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - مصنوعی به چیپ‌های اختصاصی «Inferentia» خبر داده که به معنای عدم استفاده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - از GPU انویدیا خواهد بود.

با این اقدام، بزرگترین سرویس‌های آمازون مانند دستیار مجازی الکسا بجای GPU شرکت‌های دیگر، روی سیلیکون اختصاصی و سریع پردازش می‌شوند. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - تا به امروز این کمپانی نزدیک به ۸۰ درصد از پردازش‌های الکسا را به نمونه‌های «EC2 Inf1» منتقل کرده که از چیپ‌های Inferentia سرویس‌های وب آمازون (AWS)‌ استفاده می‌کند.

EC2 Inf1 در مقایسه با نمونه‌های G4 که از GPU‌ سنتی استفاده می‌کند، تا ۳۰ درصد عملکرد بالاتری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - دارد و همچنین هزینه‌ها را تا ۴۵ درصد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - کاهش می‌دهد. آمازون اعلام کرده که دارای بهترین نمونه‌ها در بازار برای پردازش زبان طبیعی و صدا است.

در واقعیت الکسا روی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - اسپیکرهای هوشمند هیچ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - کاری انجام نمی‌دهد و پردازنده‌های AWS در فضای ابری تمام کارها را برعهده می‌گیرد. از نظر فنی، سیستم زمانی شروع به کار می‌کند که چیپ آن کلمه خاصی را تشخیص دهد. پس از این کار صدا به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - صورت همزمان به فضای ابری منتقل می‌شود و در دیتاسنتر این صدا به متن تبدیل خواهد شد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران

در مرحله بعد منظور کاربر توسط متن فهمیده می‌شود و اقدامات لازم انجام خواهند شد و برای مثال کاربر به اطلاعاتی مانند شرایط آب و هوا دست پیدا می‌کند. الکسا برای اینکه چنین دیتایی را در اختیار شما قرار دهد، باید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - ارتباط برقرار کند.

این دستیار مجازی برای چنین کاری از اسکریپت ماژولار استفاده می‌کند و سپس این اسکریپت به فایل صوتی تبدیل شده و به اسپیکر هوشمند آمازون ارسال می‌شود. اسپیکر اکو این فایل صوتی را اجرا می‌کند و شما برای مثال از وضعیت هوا اطلاع پیدا می‌کنید.

در این فرایند، استنباط بخش بزرگی را تشکیل می‌دهد و  به همین دلیل آمازون میلیون‌ها دلار روی توسعه چنین چیپ‌هایی سرمایه‌گذاری کرده است. چیپ‌های Inferentia از چهار «NeuronCores» تشکیل شده که هرکدام از آن‌ها دارای تعداد بالایی واحد پردازش دیتای کوچک (DPU) هستند که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - اطلاعات را به صورت خطی و مستقل پردازش می‌کنند. هر چیپ Inferentia از حافظه کش بالایی بهره می‌برد که تاخیرها را بهبود می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایرانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
اطراف تازه آباد نوشهر هم تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در تازه آباد شهر نوشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone