تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10323.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اوپو A55 با پردازنده هلیو G35 و نمایشگر ۶۰ هرتز معرفی شد

گوشی اقتصادی اوپو A55 با دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و قیمت پایه ۲۰۹ دلار رونمایی شد. اوپو در کنار توجه به مشخصات موبایل جدید، طراحی آن را ...

گوشی اقتصادی اوپو - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - A55 با دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - باتری ۵۰۰۰ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - میلی آمپرساعتی و قیمت پایه ۲۰۹ دلار رونمایی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - شد. اوپو در کنار توجه به مشخصات موبایل جدید، طراحی آن را نیز مورد توجه قرار داده است.

گوشی اوپو همچنین از یک نمایشگر ۶.۵۱ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ، ۲۶۹ PPI و نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ بهره می‌برد. علاوه بر این، نمایشگر دستگاه از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - نرخ نمونه‌گیری لمسی ۱۲۰ هرتز نیز - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا ۷۰ درصد از طیف رنگی NTSC را پوشش دهد. در نهایت نمایشگر این دستگاه دارای حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت در زیر نور خورشید و محافظ شیشه‌ای NEG T2X-1 است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان

در زیر کاپوت دستگاه، چیپست مدیاتک هلیو G35 با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - حافظه داخلی بهره برده است. کاربران می‌توانند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - در صورت نیاز، حافظه داخلی خود را از طریق کارت microSD افزایش دهند اما حداکثر مقدار اعلام شده ۲۵۶ گیگابایت است.

اوپو A55 برخلاف دیگر گوشی‌های موجود در بازار این تولیدکننده، از طراحی جزیره‌ای ماژول دوربین برخوردار است. همچنین این گوشی با رنگ‌های مشکی و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - آبی جذاب خود از استاندارد IPX4 مقاومت در برابر پاشش آب بهره می‌برد. ابعاد دستگاه نیز ۱۶۳.۶ در ۷۵.۷ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱۹۳ گرم است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان

اوپو A55 از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی می‌شود. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

در نهایت، اوپو A55 از سیستم عامل ColorOS 11.1 که بر پایه اندروید ۱۱ ساخته شده و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - ۱۸ وات بهره می‌برد. گوشی جدید اوپو از ۱۱ مهر ماه در دو گزینه ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ که به ترتیب برچسب قیمت ۲۰۹ و ۲۳۶ دلاری را به همراه دارند، روانه بازار هند خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر میعاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
خیلی عالی بود، کارشون خیلی حرف نداشت! یخچالمون حتی بهتر از قبل شد! واقعا از خدمات شرکت الو در خرمدره راضی بودیم. افرادی که اومدن برای تعمیر، خیلی با مهارت بودن، به صورتی که انگار که یخچالی غیر از ایندزیت تعمیر نکرده بودن! سرویس خیلی خوبی بود که به شدت توصیه می‌شه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone