تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27275.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دولت روسیه مسدود کردن VPN ها را آغاز کرد

دولت روسیه پس از پایان مهلتی که برای تبعیت از فیلترینگ به شرکت های ارائه دهنده خدمات وی پی ان داده بود، اکنون مسدود کردن آنها را آغاز کرده است. همه می دانیم که برخی ...

دولت روسیه پس از پایان مهلتی که برای تبعیت از فیلترینگ به شرکت های ارائه دهنده خدمات وی پی ان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داده بود، اکنون مسدود کردن آنها را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آغاز کرده است.

همه می دانیم که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برخی دولت ها مثل روسیه با برنامه های دور زدن فیلترینگ یا همان VPN - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ها چقدر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مشکل دارند. حدود دو ماه قبل بود - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که سازمان نظارت بر مخابرات و اینترنت روسیه به شرکت های ارائه دهنده خدمات این حوزه اولتیماتوم داد تا سرویس های خودشان را قطع کنند. حالا «الکساندر زاروف» مدیر دولتی این بخش می گوید 9 سرویس - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دهنده مهم VPN از جمله ExpressVPN و NordVPN مسدود خواهند شد.

این 9 شرکت به درخواست دولت روسیه برای پایبندی به لیست سیاه عمومی توجه نکرده و دسترسی مردم به این سایت ها را مسدود نکرده اند. به گفته منابع خبری، مسدود کردن این سرویس ها طی یک ماه آینده به طور کامل صورت می گیرد.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

از بین ده شرکت برتر VPN که زیر ذره بین دولت روسیه قرار گرفتند، فقط یکی از آنها یعنی کسپرسکی با درخواست آنها موافقت کرده است. البته این شرکت در روسیه مستقر شده و چاره ای جز این ندارد. دیگران نه تنها درخواست دولت را رد کردند، بلکه به شکل عمومی هم مقاومت خود را اعلام نمودند. NordVPN - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می گوید سانسور و فیلترینگ، توافق خدماتی بین آنها و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مشتریان را نقض می - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کند.

حذف وی پی ان ها از اینترنت روسیه چندان عجیب هم نیست. چندی پیش ولادیمیر پوتین - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رئیس جمهور این کشور قانونی را امضا کرد که کنترل و نظارت روی کاربران اینترنت را افزایش داده و این کشور را از شبکه جهانی قطع می کند. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با قطع شدن شبکه اینترنت داخلی روسیه از شبکه جهانی، شاید دیگر ابزارهایی مثل وی پی ان هم سودی نداشته باشند.

در عین حال شهروندان روسیه برای دسترسی به اینترنت آزاد وضعیت خوبی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ندارند. با مسدود شدن 9 سرویس دهنده اصلی، آنها باید به دنبال شرکت های کوچک تری باشند که هنوز فعالیت می کنند، فعالیتی که شاید - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چندان دوامی نداشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone