تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27278.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۳۶ درصدی تعرفه خدمات انفورماتیک؛ نصب ویندوز ۶۶۲۰۰ تومان

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، سند تعرفه سال ۱۳۹۸ را برای نرخ پایه خدمات فنی - تخصصی انفورماتیک منتشر کرد؛ سندی که در مجموع حاکی از افزایش ۳۶ درصدی در تعرفه خدمات بوده و تعرفه خدمات ...

سازمان نظام صنفی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رایانه‌ای، - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سند تعرفه سال ۱۳۹۸ را برای نرخ پایه خدمات فنی - تخصصی انفورماتیک منتشر کرد؛ سندی که در مجموع حاکی از افزایش ۳۶ درصدی در تعرفه خدمات بوده و تعرفه خدمات حوزه «شبکه و مرکز داده» نیز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به آن افزوده شده است.

«علی آذرکار»، دبیر سازمان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در گفتگو با - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دیجیاتو خبر می‌دهد سند تعرفه از سال ۱۳۸۹ از سوی سازمان منتشر و هر سال ضریب افزایش آن اعلام می‌شود و برای سال ۹۸ نیز این ضریب افزایش ۳۶ درصد بوده است. او در پاسخ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به این سوال که ضریب ۳۶ درصدی چگونه محاسبه شده به دیجیاتو می‌گوید: «این محاسبه بر اساس مصوبه شورای مرکزی سازمان نظام - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - صنفی رایانه‌ای است که در ابتدای هر سال، افزایش نرخ را تصویب می‌کند و ما نیز اکنون آن را اعمال کرده‌ایم.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

به گفته - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آذرکار، این سند بیشتر شامل تعرفه خدمات حوزه سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه و دیتاسنتر است اما در ماه‌های پیش رو نسخه‌های دیگری نیز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از آن منتشر می‌شود که حوزه نرم‌افزار را نیز به شکل کامل‌تری پوشش خواهد داد:

«حوزه IT در سال‌های اخیر بسیار گسترده شده و ما مشغول تعرفه‌گذاری برای خدمات مختلف هستیم. به دلیل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اینکه حجم اینکار بالاست، شورای مرکزی سازمان تصمیم گرفت تا نسخه به نسخه آنها را منتشر کند. نسخه بعدی احتمالاً مرداد ماه منتشر می‌شود که آیتم‌های تعرفه‌ای جدیدی به آن اضافه خواهد شد. برای مثال در حوزه دیتاسنتر خدمات جدیدی در حال ارائه شدن هستند. این سند و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نسخه‌های بعدی برای خدمات - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جدید نیز تبدیل به مرجع خواهند شد.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

او در مورد نحوه محاسبه خدماتی مانند نصب ویندوز یا نرم‌افزارهای مختلف نیز می‌گوید: «این تعرفه‌ها در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سال‌های اخیر در کمیسیون‌های مختلف استخراج شده‌اند. در واقع بر اساس تجربه‌های کاری، این ارقام نهایی محاسبه و حالا ضریب خورده‌اند. در نتیجه بحث نرم‌افزار و نصب ویندوز از آن بخش‌هایی است که مناقشه‌ای در رابطه با آن وجود ندارد. شاید اکنون گفته شود که همه نصب ویندوز را بلد هستند و این رقم زیاد است، اما ۱۰ سال پیش اینطور نبود و افراد متخصص آن را بر عهده می‌گرفتند. همین امروز هم این کار ظرافت‌هایی دارد که افراد متخصص باید آن را انجام دهند.»

آذرکار در پاسخ به سوال که آیا این تعرفه‌ها بیشتر به نفع کاربران هستند یا متخصصانی که خدمات را انجام می‌دهند، به دیجیاتو می‌گوید: «ما سعی کرده‌ایم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بالانس را برقرار کنیم و حتی از کارشناس‌های رسمی دادگستری هم استفاده کرده‌ایم تا تعرفه برای هر دو طرف مناسب باشد. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به دلیل پیچیدگی‌هایی که در حوزه IT وجود دارد و تخصص‌هایی که نیاز است، شاید در نگاه اول تعرفه‌ها گران باشد اما در نهایت نسبت به تجربه مورد نیاز و در مقایسه با سایر حوزه‌ها، این اعداد بزرگ نیستند.»

لیست کامل نرخ پایه تعرفه‌های خدمات فنی - تخصصی انفورماتیک اینجا قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone