تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27279.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آیا آیفون 11 به درگاه USB-C مجهز می شود؟

تغییراتی که در نسخه بتا iOS 13 مشاهده شده می تواند نشان‌دهنده این باشد که اپل به جایگزینی پورت و کابل لایتنینگ با USB-C در آیفون 11 فکر می‌کند. اپل چند روز پیش iOS 13 ...

تغییراتی که در نسخه بتا iOS 13 مشاهده شده می تواند نشان‌دهنده این باشد که اپل به جایگزینی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - پورت و کابل لایتنینگ با USB-C در آیفون 11 فکر می‌کند.

اپل چند روز پیش iOS 13 را معرفی کرده و نسخه بتای آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد، اما همین مدت کافی است تا کار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - با آن نکات و تغییرات جدیدی را آشکار کند. این تغییرات ممکن است اشتباهات نرم‌افزاری در نسخه بتا بوده یا واقعا نشان‌دهنده اهداف اپل در روند آماده سازی آیفون 11 باشد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران

فعلا بر اساس مشاهدات، عکس استاندارد صفحه restore تغییر کرده است. قبلا این عکس نشان‌دهنده یک کابل لایتنینگ بود که کاربران را ملزم به اتصال به آیتونز می‌کرد. اما حالا این تصویر یک کابل USB-C را نشان می‌دهد که باید به یک کامپیوتر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - وصل شود.

این مساله می‌تواند گمانه‌زنی‌های پیشین قوت ببخشد چرا که قبلا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - هم گفته شده بود که احتمالا آیفون‌های 2019 با حذف پورت لایتنینگ از USB-C پشتیبانی خواهند کرد. این مساله فعلا هنوز در حد حدس و گمان است اما این تغییر در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جویبار استان مازندران - iOS 13 بتا می‌تواند گمانه‌زنی‌ها را شدت ببخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone