تعمیرات یخچال یخساران در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13310.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بازدید وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در رویداد تخصصی اینترنت اشیا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز برگزاری رویداد تخصصی اینترنت اشیاء از دستاوردها و اقدامات همراه اول در حوزه راهکارهای هوشمند دیجیتال بازدید کرد. به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، محمدجواد ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز برگزاری رویداد تخصصی اینترنت اشیاء از دستاوردها و اقدامات همراه اول در حوزه راهکارهای هوشمند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر فریمان استان خراسان - دیجیتال بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز سه‌شنبه ٢٨ بهمن و همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء در هفته ایران دیجیتال، ضمن بازدید از غرفه‌های گروه همراه اول در جریان آخرین فعالیت‌ها و دستاوردهای تکنولوژیک اپراتور اول تلفن‌همراه قرار گرفت.

در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر فریمان استان خراسان - این بازدید، نماینده مرکز تحقیق و توسعه همراه اول ضمن تشریح رسالت این مرکز مبنی بر تمرکز بر تحقیق، توسعه، نوآوری و بومی‌سازی فناوری‌های نوین در دو حوزه نسل پنجم و راهکارهای هوشمند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر فریمان استان خراسان - دیجیتال، به تشریح آخرین وضعیت فعالیت‌های جاری و طرح‌ریزی شده اقدام کرد.

همچنین در ادامه، پلتفرم «همات» به‌عنوان مرجع - تعمیرات یخچال یخساران در شهر فریمان استان خراسان - معتبر ارائه API در ایران نیز در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه شد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر فریمان استان خراسان - که مورد استقبال وی قرار گرفت. این پلتفرم توانمندساز کسب‌وکارها، توسعه‌دهندگان و سایر بازیگران عرصه دیجیتال است.

لازم به ذکر است، این رویداد با رعایت پروتکل‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر فریمان استان خراسان - بهداشتی و در سطح B2G و B2B در سالن ۲۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. همراه اول نیز به‌عنوان حامی و با شعار «همراه فناوری، حامی نوآوری» در این نمایشگاه حضور دارد.

شرکت ارتباطات - تعمیرات یخچال یخساران در شهر فریمان استان خراسان - سیار ایران با هدف ارائه توانمندی‌های خود در حوزه تحقیق و توسعه، بومی‌سازی و همچنین شناسایی توانمندی‌های اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در این رویداد دو روزه شرکت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژانیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم مسکن مهر فریمان یخچال یخساران NR19-NF19 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در مسکن مهر شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone