تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13308.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بازدید وزیر ارتباطات و معاون علم و فناوری رئیس جمهور از فناوری‌های جدید شاتل موبایل

 وزیر ارتباطات و معاون علم و فناوری رئیس جمهور ضمن بازدید از غرفه شاتل موبایل در نمایشگاه اینترنت اشیا، با جدیدترین فناوری های شاتل موبایل آشنا شدند. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در اولین ...

 وزیر ارتباطات و معاون علم و فناوری رئیس جمهور ضمن بازدید از غرفه شاتل موبایل در نمایشگاه اینترنت اشیا، با جدیدترین فناوری های شاتل موبایل آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در اولین روز از برگزاری ششمین نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا، سورنا ستاری، معاون علم و فناوری رئیس جمهور و در روز دوم این نمایشگاه، محمدجواد آذری جهرمی، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه شاتل موبایل بازدید کرده و از جزئیات فناوری‌های ارتباطی جدید این اپراتور باخبر شدند.

از جمله این فناوری‌ها می‌توان به فناوری سیم‌کارت هوشمند شاتل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان - موبایل اشاره کرد که با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین و باکیفیت‌ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می‌کند.

همچنین می‌توان از فناوری «موبایل کانکت» نام برد که روشی جدید برای احراز هویت از طریق سیم‌کارت است و نسبت به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان - سایر روش ها از جمله OTP، ساده‌تر، سریع‌تر و امن‌تر است و برای اولین بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است.

راهکار M2M، راهکار APN-VPN و همچنین فناوری OTA/AOTA از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان - سایر خدمات و محصولاتی است که شاتل موبایل در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان - این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان - نمایشگاه معرفی کرده است.

گفتنی است نمایشگاه اینترنت اشیا در خلال رویداد «هفته ایران دیجیتال» در روزهای 27 و 28 بهمن 1399 در محل دائمی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان - نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان - ۰۹۹۸ و کد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان - یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مریوان استان کردستان - درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone