تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10364.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سونی از اسپیکر گردنی SRS-NS7 با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس رونمایی کرد

سونی از اسپیکر گردنی بی‌سیم خود با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس تحت عنوان SRS-NS7 رونمایی کرد که یک تجربه سینمایی همه جانبه را بدون نیاز به سیستم اسپیکر فراگیر یا استفاده از هدفون روی ...

سونی از اسپیکر گردنی بی‌سیم خود با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس تحت عنوان SRS-NS7 رونمایی کرد که یک تجربه سینمایی همه جانبه را بدون نیاز به سیستم اسپیکر فراگیر یا استفاده از هدفون روی گوشی ارائه می‌کند.

با این وجود برای استفاده از جلوه کامل دالبی اتموس، کاربران به تلویزیون Bravia XR سونی و فرستنده بی‌سیم نیاز دارند. پس از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - اتصال آداپتور و جفت کردن آن با اسپیکر از طریق بلوتوث، کاربران می‌توانند از اپلیکیشن 360 Spatial Sound Personalizer استفاده کنند که شکل گوش را تخمین زده و ترتیب اسپیکرهای سونی را بهینه می‌کنند.

سونی همچنین اعلام کرده که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - این فرستنده، تاخیر صدا را به حداقل می‌رساند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - تا صدا و تصویر به صورت کاملا دقیق با یکدیگر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - مطابقت داشته باشند. فرستنده بی‌سیم WLA-NS7 را می‌توان بطور جداگانه خرید تا افکت یکسانی را با برخی دیگر از هدفون‌های سونی تجربه کرد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان

علاوه بر تلویزیون، کاربران می‌توانند اسپیکر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - گردنی سونی را به دستگاه‌های دیگری نیز متصل کنند. با جفت کردن SRS-NS7 با - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - یک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - موبایل می‌توانید موسیقی‌های خود از طریق سرویس‌های پخش موسیقی مانند Deezer یا Tidal با پشتیبانی از صدای 360 Reality Audio گوش کنید. همچنین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - این هدست سونی با رایانه‌های شخصی یا تبلت‌ها نیز جفت می‌شود.

سونی خاطرنشان می‌کند که SRS-NS7 از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند و می‌تواند همزمان به دو دستگاه متصل شود. بنابراین اگر گوشی شما به رایانه و موبایل متصل باشد و در حال گوش دادن موزیک هستید، در هنگام دریافت تماس، می‌توانید با فشار دادن یک دکمه به آن پاسخ دهید و از میکروفن داخلی دستگاه استفاده کنید. علاوه بر این، محصول جدید سونی از استاندارد IPX4 بهره می‌برد، بنابراین در برابر پاشش آب مقاوم است.

در مورد عمر باتری نیز سونی اعلام کرد با یکبار شارژ کامل، تا ۱۲ ساعت می‌توان از این اسپیکر گردنی استفاده کرد. همچنین پس از ده دقیقه شارژ تا یک ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. هدست SRS-NS7 برچسب قیمت ۳۰۰ دلاری را به همراه دارد و فرستنده آن با قیمت ۶۰ دلار به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - فروش می‌رسد. عرضه آن‌ها از ۵ آبان آغاز می‌شود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - ولی هم اکنون می‌توان آن‌ها را پیش خرید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone