تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16827.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

وزارت دادگستری آمریکا از گوگل به اتهام انحصارطلبی شکایت کرد

وزارت دادگستری آمریکا از گوگل به دلیل انحصارطلبی در بازار جستجوهای اینترنتی و تبلیغات شکایت کرد و یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های ضدانحصار در تاریخ ایالات متحده را به راه انداخت. در بخشی از شکایت ۶۴ ...

وزارت دادگستری آمریکا از گوگل به دلیل انحصارطلبی در بازار جستجوهای اینترنتی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - و تبلیغات شکایت کرد و یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های ضدانحصار در تاریخ ایالات متحده را به راه انداخت.

در بخشی از شکایت ۶۴ صفحه‌ای وزارت دادگستری آمریکا آمده که تعداد بیشماری از تبلیغ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - کنندگان به دلیل انحصارطلبی گوگل در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - بازار تبلیغات اینترنتی باید به این شرکت باج بدهند. در قسمت دیگری از این شکایت نامه نوشته شده: «کاربران آمریکایی مجبور هستند تا سیاست‌ها، قوانین حریم خصوصی و نحوه استفاده این شرکت از داده‌های شخصی را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - بپذیرند و شرکت‌های جدید با وجود داشتن ایده‌های خلاقانه نمی‌توانند در برابر غولی مثل گوگل حرفی برای گفتن داشته باشند.»

مقامات وزارت دادگستری آمریکا با تشکیل جلسه بر قدرت بی‌حد و حصر گوگل در بازار جستجوهای اینترنتی تأکید کردند. «Ryan Shores»، مشاور ارشد وزارت دادگستری گفت: «سیاست‌های گوگل تحت قوانین آنتی تراست سنتی غیرقانونی است و باید جلوی آن گرفته شود. گوگل یا مالک یا کنترل کننده کانال‌های توزیع سرچ است که حدوداً ۸۰ درصد از سرچ‌های عمومی در آمریکا را تشکیل می‌دهند. ما از دادگاه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - می‌خواهیم تا به سلطه گوگل بر توزیع جستجو خاتمه دهد تا رقابت و نوآوری دوباره به این فضا بازگردد.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان

گوگل این اتهامات را قبول ندارد و می‌گوید سهم بالای این شرکت در بازار جستجوهای اینترنتی به خاطر انتخاب کاربران است. گوگل با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - «شکایت وزارت دادگستری از گوگل عمیقاً دارای کاستی است. مردم به این دلیل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - از گوگل استفاده می‌کنند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - چون آن را انتخاب کرده‌اند، نه به خاطر اینکه کسی آن‌ها را وادار کرده یا اینکه نمی‌توانند گزینه دیگری پیدا کنند.»

این پرونده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - یکی از بزرگ‌ترین اقداماتی است که تاکنون علیه یک شرکت فناوری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - انجام شده و سبب شروع بررسی‌های موازی توسط وزارت دادگستری آمریکا و دادستان‌های ایالتی شده است. گوگل در گذشته هم با پرونده‌های آنتی تراست مواجه شده، ولی هیچ کدام از آن‌ها در این مقیاس نبوده‌اند. قانونگذاران آمریکایی در جلسه رسیدگی به اتهام انحصارطلبی شرکت‌های فناوری که مرداد ماه امسال برگزار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - شد، بیشترین انتقادات را از گوگل کردند که نشان می‌داد این شرکت حامیان کمی در کاخ سفید دارد.

«دیوید سیسیلین»، عضو مجلس نمایندگان آمریکا و نماینده ایالت رود آیلند، گوگل را به خرد کردن رقبا با سواستفاده از قدرت متهم کرد. وی افزود: «مدارک ما نشان می‌دهند که گوگل از یک نردبان به دیگر نقاط وب، به یک باغ دیوارکشیده تبدیل شده که به طور روزافزون سعی می‌کند کاربران را در سایت‌های خودش نگاه دارد.» سوندار پیچای مدیرعامل گوگل از سیاست‌های این شرکت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - دفاع کرد و گفت که آن‌ها بخشی از سیاست‌های کلان این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آستارا استان گیلان - شرکت برای خدمت رسانی به کاربران هستند و اینکه گوگل از «بالاترین استانداردها» پیروی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
حالتون خوبه؟ مرکز شما روستای بیجاربین آستارا خدمات داره
پاسخ: بله در روستای بیجاربین شهر آستارا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone