تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16828.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

جایگزین های بیتلی؛ آشنایی با چند سرویس کوتاه کننده لینک

همانطور که در خبرها خواندید، از ساعاتی پیش دسترسی کاربران ایرانی به سرویس کوتاه‌کننده لینک بیتلی قطع شده و به نظر می‌رسد که فیلترینگ دامن‌گیر این سرویس شده باشد. بیتلی یکی از محبوب‌ترین و در ...

همانطور که در خبرها خواندید، از ساعاتی پیش دسترسی کاربران ایرانی به سرویس کوتاه‌کننده لینک بیتلی قطع شده و به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - که فیلترینگ دامن‌گیر این سرویس شده باشد. بیتلی یکی از محبوب‌ترین و در عین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - حال کارآمدترین سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک میان کاربران ایرانی بود که بسیاری از وبسایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی فعال کشور روی آن حساب باز می‌کردند.

حالا که این سرویس مشمول فیلترینگ شده، ظاهرا کاربران استفاده‌کننده از آن باید به فکر جایگزین‌ های بیتلی باشند. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - در این مقاله تلاش داریم بهترین سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - می‌توانند جزو جایگزین های بیتلی به شمار بیایند را به شما معرفی ‌کنیم.

Short - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - URL

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس

وبسایت Short URL در غیاب بیتلی و goo.gl، تقریبا تنها سرویس کوتاه‌کننده لینکی است که به طور کامل رایگان است و دسترسی به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - آن بدون محدودیت و نیاز به ثبت نام انجام می‌گیرد. Short URL - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - تبدیل لینک‌های بلند به کوتاه را در کسری از ثانیه انجام می‌دهد.

اما یکی دیگر از مزایای استفاده از این سرویس امکان پایش تعداد کلیک‌ها روی لینک کوتاه شده است. برای این کار کافیست بعد از تبدیل لینک روی گزینه Total number of clicks اشاره کرده تا آمار کامل را ببینید.

URL Shortener برای اندروید

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس

اگر در بین جایگزین های بیتلی به دنبال یک جایگزین اندرویدی هستید، اپلیکیشن URL Shortener بهترین گزینه‌ای است که در اختیار دارید. این اپلیکیشن اندرویدی برای کوتاه‌کردن لینک‌ها به چند سرویس کوتاه‌کننده لینک متصل است تا این کار را با یک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - اشاره برایتان انجام دهد.

از جمله مزایای URL Shortener می‌توان به رایگان بودن، تبدیل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - مستقیم لینک از نوار نوتیفیکیشن‌ها و ساخت QR Code از لینک‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - کوتاه شده اشاره کرد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس

URL Shortener

سازنده: softinit قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.1 مگابایت زبان:

جایگزین های بیتلی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - در سرویس‌های ایرانی

اما - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - از بین جایگزین های بیتلی شاید بد نباشد که نیم نگاهی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - به سرویس‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - ایرانی هم داشته باشید:

پی‌لینک

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس

سرویس پی‌لینک به شما - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - اجازه مدیریت لینک‌ها و مشاهده آمار بازدید‌ها را می‌دهد. به غیر از این دارای اپلیکیشن کوتاه کننده لینک اندروید و ربات کوتاه کننده لینک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - تلگرام و چند ویژگی حرفه‌ای دیگر هم هست.

از پی‌لینک می‌توانید به رایگان استفاده کنید، اما برای دسترسی به امکانات حرفه‌ای‌تر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - باید حق اشتراک بپردازید که می‌تواند به صورت ماهیانه یا سالیانه باشد.

B2N

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس

کوتاه‌کننده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - لینک B2N یک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - سرویس ساده و سرراست است که خیلی سریع شما را به هدفتان می‌رساند. به غیر از کوتاه کردن لینک از امکانات این سرویس می‌توان به QR Code ساز و نمایش آمار کلیک لینک‌های کوتاه شده اشاره نمود.

Yun

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس

یون ادعا می‌کند که بهترین سرویس کوتاه‌کننده لینک ایرانیست. از ویژگی‌های این سرویس می‌توان به امکانات مدیریتی پیشرفته، ارائه گزارش‌های جامع از بازدیدکنندگان در دوره های زمانی مختلف و ارائه API پیشرفته اشاره کرد.

ضمنا می‌توانید با ثبت کسب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - و کارتان در یون، لینک های کوتاه شده را به صورت گروهی در اختیار افراد بگذارید.

Kotah.Link

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس

سرویس Kotah.Link هم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - یکی دیگر از تازه‌واردهای ایرانیست که لینک‌های طولانی را خیلی سریع و بی‌دردسر برایتان کوتاه می‌کند. در انتهای صفحه با اشاره روی آیکن api هم می‌توانید لینک‌های خود را از نظر بازدید آماری مورد پایش قرار دهید.

سرویس کوتاه لینک برای استفاده کاملا رایگان است.


در انتها از شما دعوت می‌کنیم اگر از سرویس خاصی استفاده می‌کنید که جایش در این مقاله خالی بوده، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فارس استان فارس - حتما آن را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone