تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43510.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دعوتنامه ال جی V30 منتشر شد؛ منتظر رونمایی در IFA 2017 باشید [به روزرسانی شد]

به روز رسانی: تصویر زیر در ابتدا لو رفته بود اما ساعتی پیش ال جی رسما این تصویر را به عنوان دعوتنامه مراسم رونمایی از موبایل V30 برای رسانه ها ارسال کرد. به نظر می رسد ...

به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روز رسانی: تصویر زیر در ابتدا لو رفته بود اما ساعتی پیش ال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جی رسما این تصویر را به عنوان دعوتنامه مراسم رونمایی از موبایل V30 برای رسانه ها ارسال کرد.

به نظر می رسد که در نیمه های شهریور ماه امسال، شرکت ال جی قصد دارد موبایلی جدید معرفی کند که شایعات آن را پیشتر شنیده بودیم. در تاریخ 31 آگوست، برابر با 9 شهریور، کمپانی ال جی در صدد است تا V30 را به نمایش بگذارد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیعلی رغم تفاوت هایی که این موبایل با استانداردهای سری V دارد اما ال جی تصمیم گرفته همچنان آن را V30 خطاب کند و با توجه به تاریخ اعلام شده، باید منتظر رونمایی از آن در کنفرانس های IFA 2017 باشیم که 1 سپتامبر برابر با 10 شهریور در برلین آلمان آغاز می شود.

سری موبایل های V ال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جی با یک ویژگی بارز شناخته می شوند که آن نمایشگر ثانویه در بالای نمایشگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اصلی است. گفته ها و شنیده ها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حاکی از آن است که در V30 این نمایشگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ثانویه برای ایجاد نسبت تصویر 2:1 از میان برداشته شده.

در عوض، احتمالا V30 با نمایشگری لبه تا لبه همانند سامسونگ گلکسی اس 8 عرضه می شود تا حاشیه نمایشگر بیش از پیش کمرنگ شود. به جز تصویر لو رفته فوق که تاریخ و مکان برگزاری مراسم را مشخص می کند، اطلاعات موثقی از LG V30 در دسترس نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone