تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13436.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا ماه آینده چیپ‌های ویژه استخراج اتریوم را راهی بازار می‌کند

همزمان با افزایش بی‌سابقه محبوبیت رمز ارزها انویدیا از تصمیم خود برای عرضه چیپست‌های قدرتمند و جدید «CMP» یا «پردازشگر استخراج ارز دیجیتال» برای استخراج اتر تا یک ماه دیگر خبر داد. ارزش اتریوم که ...

همزمان با افزایش بی‌سابقه محبوبیت رمز ارزها انویدیا از تصمیم خود برای عرضه چیپست‌های قدرتمند و جدید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - «CMP» یا «پردازشگر استخراج ارز دیجیتال» برای استخراج اتر تا یک ماه دیگر خبر داد.

ارزش اتریوم که دومین ارز دیجیتال محبوب و قدرتمند دنیا محسوب می شود، طی یک سال گذشته در حدود 550 درصد افزایش یافته است. طی یک هفته گذشته نیز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - ارزش این رمز ارز روند صعودی خود را طی کرده و در آستانه فتح قله 2 هزار دلاری است.

به گفته سخنگوی انویدیا،‌ نخستین چیپست‌های جدید CMP ظرف کمتر از یک ماه آینده به بازار عرضه می‌شوند. معمولا ماینرها برای استخراج - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - اتریوم مجبور هستند چندین کارت گرافیک خریداری کرده و آنها را به سیستم متصل کنند تا بازدهی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - بیشتری داشته باشند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان

پاییز امسال، انویدیا سری جدیدی از کارت‌های گرافیک خود را به بازار عرضه کرد که مورد استقبال گیمرها قرار گرفت، اما با این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - وجود به دلیل تقاضای بالای کارت‌های گرافیک قدرتمند،‌ کمبود چنین کارت‌های گرافیکی در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - بازار محسوس بود. بخشی قابل توجهی از چیپست‌های انویدیا توسط ماینرها خریداری می‌شوند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - که به افزایش قیمت و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - کمیاب شدن چیپ‌ها منجر شده و باعث نارضایتی گیمرها و دیگر کاربران می شود.

چیپست‌های CMP انویدیا بهترین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - عملکرد و کارایی را برای استخراج رمز ارز دارند و برای انجام کارهای گرافیکی به بازار عرضه نمی‌شوند. انویدیا تایید کرده که برخلاف کارت‌های گیمینگ RTX 3070 یا RTX 3080 قدرت هش ریت کارت‌ گرافیک RTX 3060 را که در ماه‌های آتی عرضه خواهد شد، تا 50 درصد کاهش می‌دهد تا بیشتر مورد توجه گیمرها قرار بگیرد.

انویدیا کارت‌های گرافیک قدرتمند خود را با فناوری هوش مصنوعی با هدف استفاده توسط گیمرها به بازار عرضه می‌کند، اما همین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - چیپست‌ها عموما در بازار توسط ماینرها برای استخراج اتریوم به کار برده می‌شوند. بازار رمز ارزها در حال رشد است و انویدیا سعی دارد با عرضه چیپست‌های قدرتمند مخصوص استخراج رمز ارز،‌ حرفی برای گفتن در این بازار داشته باشد. بدین طریق نه تنها رضایت گیمرها را فراهم خواهد کرد بلکه جای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - پای خود را در حوزه ماینینگ محکم کرده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنندج استان کردستان - و در این زمینه هم به درآمد قابل توجهی دست پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone