تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13441.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

موتو E7 پاور معرفی شد؛ نمایشگر 6.5 اینچی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

موتورولا از گوشی هوشمند موتو E7 پاور مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی، باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی و قیمت پایه 105 دلار  رونمایی کرد. موتو E7 پاور از نمایشگر 6.5 اینچی، رزولوشن 1600 در 720 ...

موتورولا از گوشی هوشمند موتو E7 پاور مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی، باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی و قیمت پایه 105 دلار  رونمایی کرد.

موتو E7 پاور از نمایشگر 6.5 اینچی، رزولوشن 1600 در 720 پیکسل +HD، نسبت تصویر 20 به 9، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ‌شدت روشنایی 380 نیت و چیپست 12 نانومتری هشت هسته‌ای هلیو G25 بهره می‌برد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بریدگی بالای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نمایشگر قطره‌ای شکل این گوشی هوشمند جدید موتورولا جای گرفته است.

موبایل جدید در دو نسخه، یکی با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و نسخه قوی‌تر با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت افزایش ظرفیت حافظه داخلی تا یک ترابایت از طریق microSD در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان

پنل پشتی این گوشی هوشمند مجهز به ماژول دوربین دوگانه شامل دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در کنار حسگر اثر انگشت است. در سمت راست بدنه جانبی موتو E7 پاور، دکمه اختصاصی برای فراخوانی گوگل اسیستنت تعبیه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت بتوانند به دستیار هوشمند دسترسی داشته باشند.

موبایل جدید موتورولا با ابعاد 165.1 در 75.9 در 9.2 میلی‌متر، وزن 200 گرم با فریم پلاستیکی و پنل پشتی و نسخه اندروید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - 10 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

موبایل جدید موتورولا از MIMO 2x2 پشتیبانی می‌کند و دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. گوشی جدید مجهز به جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB-C - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و باتری با ظرفیت بالای 5000 میلی آمپر ساعتی در کنار شارژر 10 واتی است.

موتو E7‌ پاور در رنگ‌های آبی و قرمز از تاریخ 8 اسفند به بازار عرضه خواهد شد. قیمت نسخه پایه با رم 2 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی، 105 دلار و ‌قیمت نسخه قوی‌تر با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی 115 دلار تعیین شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام میتونم یه سوال بپرسم شما منظریه کبودرآهنگ هم تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در منظریه شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone