تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13444.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای تولید آیپد در هند به دنبال لابی با دولت این کشور است

اپل از دولت هند خواسته برای جبران کمبود زیرساخت‌ها، مشوق‌های مالی را افزایش دهد تا این شرکت علاوه بر آیفون قادر به تولید آیپد در هند باشد آنطور که خبرگزاری «رویترز» به نقل از منابع ...

اپل از دولت هند خواسته برای جبران کمبود زیرساخت‌ها، مشوق‌های مالی را افزایش دهد تا این شرکت علاوه بر آیفون قادر به تولید آیپد در هند باشد

آنطور که خبرگزاری «رویترز» - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - به نقل از منابع آگاه می‌گوید، اپل با شرکت در طرح پیشنهادی جدید دولت هند به منظور افزایش تولید و صادرات قطعات و محصولات رایانه‌ای، به دنبال شروع تولید آیپد - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - در این کشور است.

سال گذشته، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر فعلی هند طرح جدیدی به نام PLI راه‌اندازه کرد که برخی شرکت‌های بزرگ از جمله اپل را به تولید محصولات بیشتر در این کشور تشویق می‌کرد. بودجه دولتی این طرح نزدیک - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - به یک میلیارد دلار است و به تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان مشوق‌های مالی را در ازای صادرات قطعات رایانه‌ای ارائه می‌کند.

بنابر این گزارش، اپل از دولت هند - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - خواسته در طرح جدید که - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - هدف آن افزایش تولید محصولات حوزه IT مانند تبلت، لپ‌تاپ و سرور است، برای جبران کمبود زیرساخت‌های موردنیاز - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - تولید این محصولات در این کشور بودجه خود را به ۲.۷ میلیارد دلار افزایش دهد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان

در مقابل دولت هند از اپل می‌خواهد آیپدهای محبوب خود را در این کشور و توسط سازندگان طرف قرارداد خود، یعنی شرکت‌های غیرچینی مونتاژ کند. در حال حاضر، سه تامین کننده اپل یعنی فاکسکان، ویسترون و پگاترون - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - در این کشور فعالیت می‌کنند. هرچند مشخص نیست کدام یک از این سه تامین‌کننده مسئول تولید آیپد خواهند بود یا کدام مدل آیپد تولید خواهد شد.

همچنین ماه گذشته گزارش مشابهی مبنی بر تصمیم اپل برای افزایش تولید آیپد در کنار آیفون و مک در هند گزارش منتشر شد. در این گزارش ذکر شده - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - بود که تولید این - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - محصولات از اواسط - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - سال جاری آغاز می‌شود که به نظر می‌رسد با طرح جدید PLI هند هماهنگ باشد.

با این وجود تعدادی از تأمین‌کنندگان اپل پیش از این، فعالیت خود را در هند آغاز - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرده‌ بودند. گزارش شده است که پگاترون یکی از تامین‌کننده‌های آیفون سال گذشته سرمایه‌گذاری خود در هند - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - را تا ۱۵۰ میلیون دلار افزایش داده - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - است و در گزارش دیگری عنوان شده - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - بود که اپل قصد دارد سرمایه‌گذاری خود برای تولید گوشی‌های هوشمند در هند را تا بیش از ۴۰ میلیارد دلار - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - افزایش دهد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان

با وجود تلاش‌های اپل برای تقویت تولید محصولات خود - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - در هند، شورش‌های اخیر موجب کاهش سرعت این فرآیند شده است. در ماه دسامبر، کارگران یکی از کارخانه‌های متعلق به ویسترون دست به شورش زدند و با ادعایی مبنی بر عدم پرداخت دستمزدهای خود به تجهیزات کارخانه - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - آسیب وارد کردند. اپل در پاسخ به این موضوع، ویسترون را در حالت تعلیق مراقبتی قرار داد و متوجه شد که این تامین کننده منشور اخلاقی اپل را نقض کرده است. اپل هنوز همکاری خود با این تامین‌کننده - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندر انزلی استان گیلان - را از حالت تعلیق خارج نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone