تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13442.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل مبین‌نت: اصلاح سیاستگذاری در حوزه پروانه و واگذاری فرکانس پیش‌نیاز توسعه 5G است

«حسین طهرانی»، مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت در نشست تخصصی «5G و بن بست توسعه زیرساخت‌های ثابت» در حاشیه نمایشگاه اینترنت اشیاء، ضمن طرح مشکلات توسعه شبکه 5G در کشور، راهبردهایی را در حوزه تسهیم درآمد ...

«حسین طهرانی»، مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت در نشست تخصصی «5G و بن بست توسعه زیرساخت‌های ثابت» در حاشیه نمایشگاه اینترنت اشیاء، ضمن طرح مشکلات توسعه شبکه 5G در کشور، راهبردهایی را در حوزه تسهیم درآمد مطرح کرد.

طهرانی با اشاره به مشکلات جدی اپراتورها در ایران برای توسعه شبکه 4G و به‌روزرسانی تکنولوژی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان - برای گذار به فناوری 5G گفت: «براساس آنچه بارها در کشورهای مختلف دیده شده است، تمامی اپراتورها برای توسعه شبکه و پیشرفت تکنولوژی از سرریز درآمد خود استفاده می‌کنند. متاسفانه در ایران مشکل اصلی توسعه شبکه و ارتقای تکنولوژی، تعارضات موجود در حوزه سیاست‌گذاری است.»

وی در ادامه افزود: «اگر می خواهیم 5G را در کشور توسعه دهیم، مشکل توسعه تقاضا نیست بلکه مهم‌ترین معضل، خلأهای موجود در حوزه سیاست‌گذاری از جمله تسهیم درآمد پروانه جدید است. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان - در پروانه مورد تصویب 5G - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان - تسهیم درآمد اپراتورها که باید به دولت پرداخته شود، به یکباره به 32 درصد برای اپراتورهای FWA رسیده است. البته در این پروانه اختلاف زیادی بین تسهیم سرویس‌های DSL و اپراتورهای FWA دیده می‌شود. DSLها تسهیم درآمدی 3 درصدی در این پروانه جدید دارند و این در شرایطی است که اپراتورهای FWA - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان - باید در شبکه 5G، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان - 32 درصد تسهیم درآمد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان - را بپردازند.»

مدیرعامل مبین‌نت در انتهای صحبت‌های خود اشاره کرد: «ADSL و FWA هر دو در حوزه فیکس سرویس ارائه می‌دهند و خواسته اپراتورهای FWA این است - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان - که دولت در حوزه سیاست‌گذاری‌های پروانه مورد تصویب شبکه 5G بازنگری داشته باشد و ویژگی‌هایی مانند تسهیم درآمد 32% برای اپراتورهای FWA را مورد بازنگری قرار دهد چراکه سیاست گذاری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنونی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان - تهدید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کوچصفهان استان گیلان - جدی برای توسعه شبکه 5G و ارتقای تکنولوژی خواهد بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فْرََورتیش نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با خواندن کامنت‌های قبلی، خیلی خوب شنیدم که شرکت الو واقعا به خدماتش از نظر مشتریان علاقه مند است و تلاش می‌کند که از خدمات آنها راضی باشند. خود من هم تجربه‌ای از خدمات این شرکت را در تعمیر یخچال باکنشت ARL 118 IG در شهر کوچصفهان منطقه رودکل داشتم و می‌توانم بگویم که رضایت کاملی از آنها داشتم. تعمیر کننده‌ی پرتلاش واقعا درست کار کرد و خیلی زود یخچال آن دوباره به حالت عادی خود بازگشت. از لحاظ برخورد و شیوه‌ی ارائه خدمات نیز بسیار رضایت بخش بود. به همه‌ی دوستانی که به تعمیر کننده‌ی خوبی نیاز دارند، شرکت الو را به دلیل خدمات عالی توصیه می‌کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone