تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20488.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

انتقاد ماسک از ورود آمازون به حوزه ماشین‌ خودران: بزوس یک مقلد است

آمازون با پرداخت ۱.۲ میلیارد دلار استارتاپ Zoox که در زمینه خودروهای خودران فعالیت دارد را تصاحب کرد و این موضوع باعث شده مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک در توییتی جف بزوس را به کپی کردن ...

آمازون با پرداخت ۱.۲ میلیارد دلار استارتاپ Zoox که در زمینه خودروهای خودران فعالیت دارد را تصاحب کرد و این موضوع باعث شده مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک در توییتی جف بزوس - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را به کپی کردن متهم کند.

ایلان ماسک شرکت سازنده خودروهای الکتریکی، تسلا را مدیریت می‌کند. این شرکت از مدت‌ها قبل در حال توسعه خودروهای خودران و همچنین نرم افزار مربوط - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به آن است. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - استارتاپ Zoox عملکردی مشابه با تسلا دارد و قصد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارد خودروهای خودران را توسعه دهد و امکان دسترسی به آن‌ها توسط گوشی‌های هوشمند را فراهم کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان

این استارتاپ با فناوری‌های خود، شامل توسعه هوش مصنوعی و همچنین سخت افزار بدنبال ساخت خودروهای خودران است. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در حال حاضر آمازون از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برنامه‌های خود برای این استارتاپ حرفی نزده، اما این خرید می‌تواند به بزرگترین فروشگاه‌ اینترنتی جهان در تحویل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - محموله‌ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کمک کند و آن‌ها را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بدون دخالت راننده به دست مشتریان خود برساند.

این اولین باری نیست که ماسک از جف بزوس انتقاد می‌کند. در زمینه هوافضا نیز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شاهد چنین واکنشی از سوی این دو میلیاردر بودیم، چرا که ایلان ماسک شرکت اسپیس ایکس را مدیریت می‌کند و بزوس نیز صاحب شرکت «Blue Origin» است. این دو کمپانی برای همکاری با ناسا در حال رقابت هستند و روی توسعه موشک‌هایی با امکان استفاده مجدد تمرکز کرده‌اند.

ماسک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای دومین بار در ماه جاری میلادی با استفاده از توییتر از بزوس انتقاد می‌کند. در اوایل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ماه جاری میلادی، مدیرعامل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تسلا آمازون را به ایجاد انحصار متهم کرده بود، البته علت این توییت، حذف کتاب الکترونیکی با عنوان «حقایق گزارش نشده درباره کووید-۱۹ و قرنطینه» از این فروشگاه اینترنتی بود.

با توجه خرید جدید آمازون، در آینده شاهد رقابت گسترده‌تر و شدیدتری میان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جف بزوس و ایلان ماسک خواهیم بود. این دو میلیاردر دیگر نه تنها در زمینه فناوری‌های فضایی و کاهش هزینه ماموریت‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند، بلکه هر دو به دنبال ساخت خودروهای خودران هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone